У деяких автосервісах працівники можуть обманювати клієнтів трюком із “заміною” мастила. Його не змінюють, а просто кажуть, що всі роботи були проведені. Автоексперти розповіли, як можна визначити ознаки подібної махінації.
В першу чергу фахівці рекомендують оглянути заливну кришку. Якщо її не відкривали, значить, і обслуговування проведене не було. За регламентом при заміні мастила в піддоні картера змінюється зливна пробка, при такій процедурі неминуче залишаються сліди викрутки або гайкового ключа. Якщо свіжих слідів немає, значить, пробка не змінювалася.
Вірити на слово персоналу експерти не рекомендують. Як мінімум має сенс перевірити рівень мастила щупом. Старе мастило буде густим і чорним. Жовте і прозоре — свіже.
Однак у нових моделей автомобілів щуп може бути відсутнім, функції вимірювання виконує електроніка. Експерти рекомендують в такому випадку просто залишитися і особисто спостерігати за процесом техобслуговування. Автовласник має на це повне право.
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…
Німецькі кросовери і позашляховики поєднують у собі не тільки стиль, високу якість і видатну продуктивність,…
Під час купівлі автомобіля важливо враховувати не тільки його ціну, а й вартість подальшого утримання,…
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…
Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…