У деяких автосервісах працівники можуть обманювати клієнтів трюком із “заміною” мастила. Його не змінюють, а просто кажуть, що всі роботи були проведені. Автоексперти розповіли, як можна визначити ознаки подібної махінації.
В першу чергу фахівці рекомендують оглянути заливну кришку. Якщо її не відкривали, значить, і обслуговування проведене не було. За регламентом при заміні мастила в піддоні картера змінюється зливна пробка, при такій процедурі неминуче залишаються сліди викрутки або гайкового ключа. Якщо свіжих слідів немає, значить, пробка не змінювалася.
Вірити на слово персоналу експерти не рекомендують. Як мінімум має сенс перевірити рівень мастила щупом. Старе мастило буде густим і чорним. Жовте і прозоре — свіже.
Однак у нових моделей автомобілів щуп може бути відсутнім, функції вимірювання виконує електроніка. Експерти рекомендують в такому випадку просто залишитися і особисто спостерігати за процесом техобслуговування. Автовласник має на це повне право.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…