Статті

Водіям розповіли, як завести машину, якщо сів акумулятор

Система запуску двигуна – перше, що страждає в машині внаслідок “посадки” акумулятора. Це й не дивно, адже стартер завжди був найпотужнішим споживачем енергії на борту. Між тим, є кілька способів завести мотор при “здохлій” батареї. Але перш за все треба вжити заходів, які мають полегшити запуск:

Вимкніть усі споживачі електроенергії в машині – фари, підігріви сидінь та вікон, вентилятор кліматичної установки.
Зазірніть під капот – можливо, там є видимі причини, які створили проблему з запуском: чи добре сидять клеми АКБ та свічкові дроти, чи не пошкодили гризуни джгути проводки, чи немає калюжі пального під двигуном.

“Прикурити”

Два дроти з міцними затискувачами можна знайти у власному багажнику, у найближчому магазині або гаражному кооперативі. Процес нескладний, головне – під’єднати “плюс” до “плюса”, “мінус” до “мінуса” і не замкнути випадково “крокодили” між собою.

А ще важливо, щоб дроти були якісними, з товстою мідною жилою, а не лише з товстою пластиковою ізоляцією, і щоб мідь була надійно з’єднана з затискувачами. Спосіб підходить для всіх машин, у тому числі з автоматичною трансмісією, у тому числі у випадку з геть посадженою АКБ.

Бустер (Павербанк)

Модний гаджет допоможе у випадку, якщо акумулятор не геть “мертвий”, а просто здорово “підсів”. Майте на увазі, що найчастіше компактний павербанк дає водієві одну-дві повноцінних спроби запуску.

Цей спосіб підходить для всіх машин без винятку – але за умови, що акумулятор сів не нижче, ніж до 8 – 9 вольт.

Штовхачем

Двох-трьох осіб достатньо, щоб розігнати машину на нейтральній передачі до 10 – 15 км/год. Завдання водія – увімкнути третю передачу і плавно відпустити зчеплення. Не забувши перед тим увімкнути запалювання.

Спосіб годиться лише для машин з механічною коробкою передач, а ще він не дуже корисний для дизелів – на них зчеплення треба пускати особливо плавно і не робити цього на передачах нижче третьої-четвертої.

З буксиру

Цей метод для досвідчених водіїв, адже для задньої машини є небезпека догнати тягача. Трос має бути міцним, передача – третьою, а то і четвертою, і відпускати зчеплення треба плавно і вчасно, коли машина на нейтралі досягне швидкості 15 – 20 км/год.

Спосіб годиться лише для машин з механічною коробкою передач і так само не дуже корисний для дизельних моторів.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025