Статті

Українцям розповіли, чому не варто купувати вживану Toyota Camry

Сьоме покоління Toyota Camry – седан у кузові VX50 – досі має високий попит на вторинному ринку. Вважається, що “п’ятдесятка” практично вічна і ніколи не ламається, але насправді це, звичайно, не так. Машина має низку серйозних недоліків.

Toyota Camry в кузові VX50 випускали з 2011 по 2018 роки. За цей час пройшло два оновлення. Так, “Кемрі” — високоліквідний автомобіль, який повільно втрачає ціну, але й у нього є чимало слабких місць.

Найголовніша з кузовних “болячок” – іржа на капоті та кришці багажника. Вона виникає під хромованими накладками в точках їхнього кріплення, а потім поширюється на кузовні панелі. У гарантійний період дилери перефарбовували ці місця, а згодом усі роботи ляжуть на плечі покупця. З огляду на зростання цін на лакофарбові матеріали доведеться заплатити чимало.

Але це ще не все. Дорестайлінгові машини відрізняються слабким антикорозійним захистом. Достатньо невеликого сколу, щоб через якийсь час метал почав руйнуватися. Тож краще віддавати перевагу рестайлінговим автівкам — вони стійкіше переносять наші “солоні” дороги.

Варто звернути увагу і на ксенонову оптику: вона не відрізняється довговічністю, а лампи нині зовсім не дешеві. Японці кілька разів проводили різні доопрацювання, але не змогли вирішити цю проблему.

Що стосується двигунів, то в цілому вони надійні, але деякі “косяки” все ж таки є. Наприклад, 2-літровий агрегат сімейства 6AR дуже чутливий до якості палива. І хоча Тойота дозволяє використовувати 92-й бензин, якщо лити його в бак постійно, то забиваються форсунки і з’являються інші проблеми.

А ще власники скаржаться, що двигуни з безпосереднім упорскуванням потерпають від відкладень на впускних клапанах.

У 2,5-літрового силового агрегату упорскування розподілене, так що це лихо йому не загрожує. Але у цього мотора сильно шумлять фазообертачі, через що доводиться регулярно міняти муфту на впускному розподільчому валу. Ну а загальну “хворобу” — підтікання сальників колінвала — виробник зумів перемогти лише у 2016 році.

Зрештою “пробіжимося” по проблемах підвіски. Тут можна відзначити швидке закисання напрямних задніх супортів. Крім того, в морозну пору року часом свистить вентилятор за передньою панеллю. Це масовий дефект, який усувають заміною цілого блоку.

Share
автор
Artem Boyko

Recent Posts

Солодкий аромат в авто може обійтися в десятки тисяч гривень: як запобігти ремонту

Солодкий запах у авто може бути сигналом витоку охолоджувальної рідини. Ігнорування цієї проблеми призведе до…

01.06.2025

Коли пора попрощатися з автомобілем: експерти назвали ключові ознаки

Експерти назвали сигнали, що вказують на необхідність відмови від авто, зокрема, фінансове навантаження та зміни…

01.06.2025

Які документи мають право перевіряти на блокпостах: рішення Верховного Суду України

Верховний Суд України уточнив, які документи можуть перевіряти на блокпостах. Водійське посвідчення не є обов'язковим…

31.05.2025

Новий найдешевший кросовер від Mitsubishi: перші зображення та деталі

Представлено бюджетний кросовер Mitsubishi Eclipse Cross з оновленим дизайном і потужністю до 218 к.с. Новинка…

31.05.2025

Ford відкликає понад мільйон автомобілів через ризик аварій: в чому проблема

Ford відкликає понад мільйон автомобілів через несправність камери заднього виду, що може призвести до аварій.…

31.05.2025

Nissan знову припустився помилки, випустивши разом з Renault новий кросовер

Nissan презентував нову Micra, але експерти вважають, що спільний проект з Renault - це помилка,…

31.05.2025