Статті

Як працює електричний повний привід у кросоверах Nissan

Основу технології e-4ORCE складають три головних елементи – керування електромотором, повним приводом і шасі.
Система e-4ORCE робить водіння плавним і водночас точним. Вона забезпечує контроль та керованість автомобілем на будь-якій поверхні та комфортну їзду всім пасажирам, повідомляє Авто24.

Буква «e» в назві e-4ORCE означає, що система повністю електрична. «4ORCE» – це фізична потужність автомобіля, а «4» – повний привід.

Систему повного приводу e-4ORCE було розроблено як для повністю електричних моделей Nissan, так і для тих, які працюють на базі системи e-POWER. В обох випадках колеса приводяться в рух виключно електромоторами, що живляться від акумулятора.

Загальна потужність X-Trail з системою подвійних електромоторів складає 157 кВт (213 к.с.). Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 7 секунд. У випадку поганого щеплення з дорогою чи буксування задніх коліс система перекидає крутний момент на задню вісь і робить це в 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Загальна потужність системи e-4ORCE на Ariya – 225 кВт (306 к.с.) Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 5,7 секунди.

У системі e-4ORCE акумулятор живить мотори, встановлених на кожній осі для незалежного та рівномірного управління колесами. Система e-4ORCE допомагає водієві легко слідувати заданій траєкторії повороту з мінімальним підрулюванням.

Технологія e-4ORCE розподіляє крутний момент на передню та задню частини, покращуючи таким чином зчеплення коліс з дорожнім покриттям відповідно до його стану та умов руху авто. При цьому гальмівна система блокує окремо кожне з чотирьох коліс.

Таке чітке управління двомоторною системою та гальмівному механізму дозволяє легко керувати автомобілем незалежно від того, чи дорога мокра, забруднена оливою, слизька від мокрого листя чи засніжена. Головне, що впливає на стійкість автомобіля на дорозі, – це рівномірний розподіл потужності, генерованої двомоторною системою, що регулюється у 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Додатковою перевагою технології e-4ORCE для всіх пасажирів є те, що вони можуть комфортно їхати та майже не відчувати «клювання» кузова під час уповільнення завдяки потужному рекуперативному гальмуванню. Дотримання рекуперативного балансу між передньою та задньою осями дозволяє зменшити таке «клювання» авто. Система з подвійним двигуном утримує більше регенеративної енергії, ніж система з одним двигуном, і таким чином робить автомобіль ще більш ефективним.

Share
автор
Artem Boyko

Recent Posts

Завдання з ПДР: як розʼїхатися на небезпечному перехресті, перевірте себе

Дізнайтеся, як правильно роз’їхатися на перехресті за правилами дорожнього руху. Пройдіть тест і перевірте свої…

24.05.2025

ТОП-5 вживаних автомобілів, власники яких – часті гості на СТО

Купуючи авто з пробігом, ми часто сподіваємося зекономити, але деякі моделі перетворюються на справжній головний…

24.05.2025

Контрафактне пальне атакує: яке місто України стало рекордсменом за кількістю нелегальних АЗС

Львів став лідером серед міст України за кількістю нелегальних АЗС. Контрафактне пальне може зашкодити вашому…

24.05.2025

Кому в Україні видають безкоштовні посвідчення водія та навчають в автошколі

Дізнайтеся, які категорії громадян можуть безкоштовно отримати посвідчення водія в Україні. Інформаційна стаття про автошколи…

24.05.2025

Renault представила найдешевший електрокар за ціною менше 10 000 євро

Найдешевша модель Renault Mobilize Duo 2025 року оцінена менше 10 000 євро. Новий електрокар пропонує…

24.05.2025

29-річній водійці загрожує в’язниця за наліпку на бампері власного авто

29-річна водійка у Великій Британії ледь не потрапила за грати через наліпку з образливим написом…

24.05.2025