Статті

Як працює електричний повний привід у кросоверах Nissan

Основу технології e-4ORCE складають три головних елементи – керування електромотором, повним приводом і шасі.
Система e-4ORCE робить водіння плавним і водночас точним. Вона забезпечує контроль та керованість автомобілем на будь-якій поверхні та комфортну їзду всім пасажирам, повідомляє Авто24.

Буква «e» в назві e-4ORCE означає, що система повністю електрична. «4ORCE» – це фізична потужність автомобіля, а «4» – повний привід.

Систему повного приводу e-4ORCE було розроблено як для повністю електричних моделей Nissan, так і для тих, які працюють на базі системи e-POWER. В обох випадках колеса приводяться в рух виключно електромоторами, що живляться від акумулятора.

Загальна потужність X-Trail з системою подвійних електромоторів складає 157 кВт (213 к.с.). Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 7 секунд. У випадку поганого щеплення з дорогою чи буксування задніх коліс система перекидає крутний момент на задню вісь і робить це в 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Загальна потужність системи e-4ORCE на Ariya – 225 кВт (306 к.с.) Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 5,7 секунди.

У системі e-4ORCE акумулятор живить мотори, встановлених на кожній осі для незалежного та рівномірного управління колесами. Система e-4ORCE допомагає водієві легко слідувати заданій траєкторії повороту з мінімальним підрулюванням.

Технологія e-4ORCE розподіляє крутний момент на передню та задню частини, покращуючи таким чином зчеплення коліс з дорожнім покриттям відповідно до його стану та умов руху авто. При цьому гальмівна система блокує окремо кожне з чотирьох коліс.

Таке чітке управління двомоторною системою та гальмівному механізму дозволяє легко керувати автомобілем незалежно від того, чи дорога мокра, забруднена оливою, слизька від мокрого листя чи засніжена. Головне, що впливає на стійкість автомобіля на дорозі, – це рівномірний розподіл потужності, генерованої двомоторною системою, що регулюється у 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Додатковою перевагою технології e-4ORCE для всіх пасажирів є те, що вони можуть комфортно їхати та майже не відчувати «клювання» кузова під час уповільнення завдяки потужному рекуперативному гальмуванню. Дотримання рекуперативного балансу між передньою та задньою осями дозволяє зменшити таке «клювання» авто. Система з подвійним двигуном утримує більше регенеративної енергії, ніж система з одним двигуном, і таким чином робить автомобіль ще більш ефективним.

Recent Posts

В Україні в 50 разів підвищать штрафи для однієї категорії водіїв: хто під загрозою

В Україні найближчим часом можуть у 50 разів зрости штрафи для однієї категорії водіїв. Відповідний…

02.06.2024

В Україні можуть відтермінувати обмеження для водіїв-ухилянтів: що змінилося

З 18 травня набув чинності гучний закон про посилення мобілізації. Серед іншого документ передбачає, що…

02.06.2024

Як швидко та ефективно очистити внутрішню частину лобового скла

Внутрішня частина лобового скла автомобіля може забруднюватися через низку причин, незважаючи на те, що ви,…

01.06.2024

Найбільш далекобійні гібриди: ТОП-10 моделей із запасом ходу понад 800 км

Якщо ви хочете подорожувати на великі відстані без частих зупинок на заправку, гібридні автомобілі можуть…

01.06.2024

В Україні чоловік склав на водійські права з 16-го разу

Житель Львівської області Ігор, який позбувся водійських прав через порушення правил дорожнього руху, зумів повернути…

01.06.2024

Машини яких марок зберігають свою вартість довше за інші

Купівля автомобіля - це не тільки інвестиція в комфорт і зручність, а й фінансове рішення,…

01.06.2024