Статті

Як працює електричний повний привід у кросоверах Nissan

Основу технології e-4ORCE складають три головних елементи – керування електромотором, повним приводом і шасі.
Система e-4ORCE робить водіння плавним і водночас точним. Вона забезпечує контроль та керованість автомобілем на будь-якій поверхні та комфортну їзду всім пасажирам, повідомляє Авто24.

Буква «e» в назві e-4ORCE означає, що система повністю електрична. «4ORCE» – це фізична потужність автомобіля, а «4» – повний привід.

Систему повного приводу e-4ORCE було розроблено як для повністю електричних моделей Nissan, так і для тих, які працюють на базі системи e-POWER. В обох випадках колеса приводяться в рух виключно електромоторами, що живляться від акумулятора.

Загальна потужність X-Trail з системою подвійних електромоторів складає 157 кВт (213 к.с.). Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 7 секунд. У випадку поганого щеплення з дорогою чи буксування задніх коліс система перекидає крутний момент на задню вісь і робить це в 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Загальна потужність системи e-4ORCE на Ariya – 225 кВт (306 к.с.) Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 5,7 секунди.

У системі e-4ORCE акумулятор живить мотори, встановлених на кожній осі для незалежного та рівномірного управління колесами. Система e-4ORCE допомагає водієві легко слідувати заданій траєкторії повороту з мінімальним підрулюванням.

Технологія e-4ORCE розподіляє крутний момент на передню та задню частини, покращуючи таким чином зчеплення коліс з дорожнім покриттям відповідно до його стану та умов руху авто. При цьому гальмівна система блокує окремо кожне з чотирьох коліс.

Таке чітке управління двомоторною системою та гальмівному механізму дозволяє легко керувати автомобілем незалежно від того, чи дорога мокра, забруднена оливою, слизька від мокрого листя чи засніжена. Головне, що впливає на стійкість автомобіля на дорозі, – це рівномірний розподіл потужності, генерованої двомоторною системою, що регулюється у 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Додатковою перевагою технології e-4ORCE для всіх пасажирів є те, що вони можуть комфортно їхати та майже не відчувати «клювання» кузова під час уповільнення завдяки потужному рекуперативному гальмуванню. Дотримання рекуперативного балансу між передньою та задньою осями дозволяє зменшити таке «клювання» авто. Система з подвійним двигуном утримує більше регенеративної енергії, ніж система з одним двигуном, і таким чином робить автомобіль ще більш ефективним.

Recent Posts

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025