Статті

Як працює електричний повний привід у кросоверах Nissan

Основу технології e-4ORCE складають три головних елементи – керування електромотором, повним приводом і шасі.
Система e-4ORCE робить водіння плавним і водночас точним. Вона забезпечує контроль та керованість автомобілем на будь-якій поверхні та комфортну їзду всім пасажирам, повідомляє Авто24.

Буква «e» в назві e-4ORCE означає, що система повністю електрична. «4ORCE» – це фізична потужність автомобіля, а «4» – повний привід.

Систему повного приводу e-4ORCE було розроблено як для повністю електричних моделей Nissan, так і для тих, які працюють на базі системи e-POWER. В обох випадках колеса приводяться в рух виключно електромоторами, що живляться від акумулятора.

Загальна потужність X-Trail з системою подвійних електромоторів складає 157 кВт (213 к.с.). Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 7 секунд. У випадку поганого щеплення з дорогою чи буксування задніх коліс система перекидає крутний момент на задню вісь і робить це в 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Загальна потужність системи e-4ORCE на Ariya – 225 кВт (306 к.с.) Завдяки цьому для розгону з 0 до 100 км/год потрібно лише 5,7 секунди.

У системі e-4ORCE акумулятор живить мотори, встановлених на кожній осі для незалежного та рівномірного управління колесами. Система e-4ORCE допомагає водієві легко слідувати заданій траєкторії повороту з мінімальним підрулюванням.

Технологія e-4ORCE розподіляє крутний момент на передню та задню частини, покращуючи таким чином зчеплення коліс з дорожнім покриттям відповідно до його стану та умов руху авто. При цьому гальмівна система блокує окремо кожне з чотирьох коліс.

Таке чітке управління двомоторною системою та гальмівному механізму дозволяє легко керувати автомобілем незалежно від того, чи дорога мокра, забруднена оливою, слизька від мокрого листя чи засніжена. Головне, що впливає на стійкість автомобіля на дорозі, – це рівномірний розподіл потужності, генерованої двомоторною системою, що регулюється у 10 000 разів швидше, ніж авто з механічною повнопривідною системою.

Додатковою перевагою технології e-4ORCE для всіх пасажирів є те, що вони можуть комфортно їхати та майже не відчувати «клювання» кузова під час уповільнення завдяки потужному рекуперативному гальмуванню. Дотримання рекуперативного балансу між передньою та задньою осями дозволяє зменшити таке «клювання» авто. Система з подвійним двигуном утримує більше регенеративної енергії, ніж система з одним двигуном, і таким чином робить автомобіль ще більш ефективним.

Share
автор
Artem Boyko

Recent Posts

Що означає літера «L» на коробці «автомат»: маловідома, але важлива функція

Українські автомобілісти, які користуються машинами на «автоматі», як правило, стикаються з чотирма основними режимами трансмісії…

26.06.2025

Що буде, якщо залити в старий двигун синтетичне масло

З появою на ринку синтетичних моторних масел життя автомобілістів дещо спростилося. У той же час…

26.06.2025

Що бісить водіїв: ТОП-10 речей, які дратують за кермом у 2025 році

Високий ритм життя сучасних автомобілістів створює масу проблем і перешкод, які іноді можуть довести водіїв…

26.06.2025

Suzuki представив економічний автомобіль за 8000 доларів: фото

Коли мова заходить про покупку нового автомобіля від іменитого бренду, багато хто відразу замислюється про…

26.06.2025

Продажі Tesla в Європі падають п’ятий місяць поспіль: конкуренти не сплять

Американський автовиробник Tesla вже майже півроку не може оговтатися від нищівного падіння своїх позицій на…

26.06.2025

Volvo показала новий електричний кросовер на тизері: фото

Шведський автовиробник Volvo показав тизерні зображення свого нового електричного кросовера EX60, який замінить застарілу бензинову…

26.06.2025