Повний привід у всіх цих кросоверів – підключається за допомогою електронно-керованої міжосьової муфти. Але конструктивно їх трансмісії відрізняються. Найпростіші – у Kuga і CR–V. Під час пробуксовки передка муфта просто підключає задок, перерозподіляючи момент на колеса з найкращим зчепленням.
Трансмісія Yeti додатково оснащена системою off-road, з якою муфта починає швидше змінювати співвідношення крутильного моменту по осях. У парі з нею працює система HDC (контролю спуску з гори), даючи змогу впевнено спускатися вниз, не розганяючись більше 16 км/год.
У Sportage і RAV4 муфти оснащені ще й примусовим блокуванням, що відключається на швидкості вище 40 км/год. Їх трансмісії також мають системи допомоги під час спуску з гори.
Але найбільш функціональний повний привід на Outlander XL. У нього три режими роботи: 2WD (дає змогу їхати тільки на передку), 4WD (з автоматичним підключенням задніх коліс) і Lock – (міжосьова муфта жорстко заблокована).
Впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяє високий кліренс. Найбільший він у Outlander XL – 215 мм, а найменший – у Sportage – лише 172 мм.
Фахівець підкреслює, що 2-літрові двигуни Theta та Nu у Hyundai і Kia мають серйозні проблеми,…
Поліція Київської області роз’яснила, що таке безпечна швидкість та дистанція, та як вони впливають на…
Зекономте паливо за допомогою простої кнопки в авто. Дізнайтеся, як правильно використовувати кондиціонер для зниження…
Дізнайтеся про три винятки, коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: команди регулювальника, завершення маневру…
Заправка з увімкненим двигуном є небезпечною: ризик вибуху, штрафи та проблеми з автівкою. Вимикайте мотор…
Купуючи автомобіль із пробігом, водії часто орієнтуються на бренд, рік випуску чи комплектацію, але зовсім…