Повний привід у всіх цих кросоверів – підключається за допомогою електронно-керованої міжосьової муфти. Але конструктивно їх трансмісії відрізняються. Найпростіші – у Kuga і CR–V. Під час пробуксовки передка муфта просто підключає задок, перерозподіляючи момент на колеса з найкращим зчепленням.
Трансмісія Yeti додатково оснащена системою off-road, з якою муфта починає швидше змінювати співвідношення крутильного моменту по осях. У парі з нею працює система HDC (контролю спуску з гори), даючи змогу впевнено спускатися вниз, не розганяючись більше 16 км/год.
У Sportage і RAV4 муфти оснащені ще й примусовим блокуванням, що відключається на швидкості вище 40 км/год. Їх трансмісії також мають системи допомоги під час спуску з гори.
Але найбільш функціональний повний привід на Outlander XL. У нього три режими роботи: 2WD (дає змогу їхати тільки на передку), 4WD (з автоматичним підключенням задніх коліс) і Lock – (міжосьова муфта жорстко заблокована).
Впевненій їзді за межами шосейних доріг сприяє високий кліренс. Найбільший він у Outlander XL – 215 мм, а найменший – у Sportage – лише 172 мм.
Серед автомобілістів є думка, що автоматична трансмісія, хоч і зручна в експлуатації, але обов'язково вкрай…
Практично кожен автомобіліст зацікавлений у тому, щоб зробити свою машину комфортнішою, продуктивнішою і безпечнішою. Багато…
Незважаючи на зростаючу популярність електрокарів і гібридів, бензинові автомобілі в Україні зберігають домінування як на…
З набуттям чинності нового закону про посилення мобілізації в Україні посилилися перевірки, які проводять Територіальні…
Від зупинки автомобіля поліцією не застрахований жоден водій. Причому отримати штраф від патрульних автомобіліст може…
В Україні найближчим часом з'являться зони, де буде заборонено їздити на позашляховиках. Відповідний законопроєкт №11024…