Статті

Що буде, якщо не прогрівати двигун в мороз

Чим двигуну не подобається мороз? Тим, що будь-яка моторна олива густішає на холоді. А за певних температур взагалі може перестати текти. У результаті, вузли тертя працюють «всуху», різко зростають зношування та механічні втрати, які вимагають зайвого бензину. Найдовше гріється нейтралізатор, що знижує токсичність відпрацьованих газів.

Але швидкість прогрівання залежить від режиму роботи двигуна.

Варіант 1.

Повністю прогріваємо мотор і тільки потім рушаємо з місця. Мінімальне зношування деталей, максимальна витрата палива.

Варіант 2.

Завелися й одразу поїхали. Економія часу, але знижується ресурс мотора. На думку експертів, рух на повністю холодному двигуні за зносом деталей відповідає пробігу 20-100 км.

Варіант 3.

Після пуску гріємо двигун 3-5 хвилин (залежно від температури забортного повітря), з користю витративши цей час на чищення машини від снігу, а шибок – від льоду.

Ми вважаємо, що саме третій спосіб є найкращим. І щодо економії палива він прийнятний, а щодо токсичності — взагалі найкращий. Попередньо підігрітий двигун готовий приймати навантаження та добре захищений від зносу. До речі, в реальному житті найчастіше так і відбувається: мотор гріється, поки відскрібається скло і змітається сніг.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025