Статті

Назвали 5 найпроблемніших коробок передач у сучасних автомобілях

Коробка передач – це один із найскладніших і найдорожчих механізмів у будь-якому автомобілі. У деяких колах автомобілістів прийнято вважати, що саме автоматична коробка є побратимом слів «проблема» та «ненадійність».

Однак насправді будь-яка трансмісія може бути джерелом регулярних проблем і причиною відвідування СТО. Особливо, якщо її якість залишає бажати кращого вже із заводу. Ось кілька таких «механік», яких краще триматися подалі.

1. QR523

В основі – це ліцензійна коробка передач Mitsubishi F5M42, але з низкою доробок. Конструкція двох трансмісій майже ідентична, хоча взаємозамінність більшості деталей уявна. Саме QR523 має серйозні проблеми з якістю валів і синхронізаторів. Після 50 тисяч кілометрів пробігу в коробці можуть з’являтися різноманітні протікання.

2. ВАЗ-2180

Який може бути антирейтинг якості без російської продукції. Цей не виняток. Тут ми маємо 5-ступінчасту коробку передач з багатим родоводом. Насправді навіть після низки модернізацій цей агрегат ВАЗ не зазнав серйозних змін. Із важливих доопрацювань – модернізація 2015 року. Тоді вдалося подолати шум і вібрацію коробки, дякуючи західним технологіям. Однак коробка все ще страждає від швидкого зносу ряду важливих компонентів, а також від недостатньої чіткості перемикання передач.

3. F17

В цілому коробка F17, як і її полегшений варіант F13 – це непогані агрегати, якщо йдеться про роботу з двигунами родом з 1990-х років з потужністю до 100 кінських сил і скромним крутним моментом. І тут коробка може прослужити і 250 тисяч кілометрів. Однак, якщо коробки виявляються з потужнішими двигунами, то швидкість зносу збільшується в рази. І тут 80 тисяч кілометрів пробігу – вже добре.

4. M56CF

Коробка, якій свого часу судилося стати родоначальницею одного з найбільших сімейств МКПП. На жаль, через те, що виробники від початку хотіли створити компромісний, максимально економний варіант трансмісії, вийшло не дуже. І це ще лагідно сказано. У тому чи іншому вигляді проблеми M56CF виникають майже з усім вмістом від підшипників і сальників до шестерень і синхронізаторів.

5. IB5

Вперше IB5 було встановлено на «Фокус» у 1999 році. Незважаючи на низку незаперечних переваг цієї МКПП, вже через рік стало зрозуміло, що саме вона є слабкою ланкою в конструкції автомобіля. Насамперед у трансмісії страждають шестерні та синхронізатор. Саме з їхнього зносу починаються і всі інші проблеми.

Share
автор
Artem Boyko

Recent Posts

Назвали топ-5 найкращих корейських автомобілів, які довго служать і не підводять

Корейський автопром останнім часом значно підвищив якість своїх автомобілів, що зробило їх одними з найнадійніших…

16.04.2025

Термін – 10 днів, інакше штраф: кому з водіїв необхідно терміново замінити права

Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…

16.04.2025

Новий бюджетний гібридний кросовер MG ZS представили в Україні

Український ринок поповнився новим поколінням доступного кросовера MG ZS. Модель вийшла одразу в кількох модифікаціях…

16.04.2025

ТОП-5 японських автомобілів, які довго служать і не підводять

Японські авто давно зарекомендували себе як приклад надійності, витривалості та простоти в обслуговуванні. У багатьох…

15.04.2025

Скласти іспит на водійські права онлайн через «Дію»: Мінцифра розробляє нову послугу

Мобільний застосунок «Дія» вже давно став універсальним інструментом для українців — тут можна зберігати документи,…

15.04.2025

Як часто потрібно змінювати моторне мастило в сучасному автомобілі

Заміна моторного мастила — одна з ключових процедур технічного обслуговування автомобіля. І хоча ще кілька…

15.04.2025