Паркування автомобіля – невід’ємна частина при водінні машини. Але не всі автолюбителі володіють цим маневром досконало. Існує думка, що паркувати автомобіль можна тільки зі строго вирівняними колесами. Інакше нібито швидше зношуються шини, відбувається розвал коліс, псується підвіска, а також швидше виходить з ладу підсилювач керма. Але насправді паркування з вивернутими колесами – зовсім не страшна помилка, повідомляє Obozrevatel.
На сайті Quora вирішили розібратися, чи потрібно вивертати колеса під час паркування автомобіля. Більшість читачів зійшлися на думці, що машину в такій позиції необхідно паркувати за умови, що вона стоїть на схилі.
“Якщо ви живете на вулиці зі схилом, і у вас немає іншого вибору, крім як припаркувати машину на вулиці, рекомендується повернути колеса у бік до бордюру, у разі відмови гальма стоянки це збереже вашу машину від руху вниз по схилу його зупиняє бордюр”, – написав форумчанин.
При цьому зазначається, що краще не вивертати кермо до упору при працюючому двигуні, адже це може пошкодити підсилювач керма. А якщо авто з заглушеним мотором – то при цій дії ніякої шкоди автомобілю не буде.
Користувач форуму AnandTech також розповів про те, звідки, ймовірно, з’явилася думка про те, що вивернуті колеса можуть пошкодити підвіску.
“Коли передні колеса повернуті до упору в один бік, розвал збільшується через позитивний кастер, який є у більшості автомобілів. Таким чином, якщо ви паркуєтеся з повністю вивернутими в один бік колесами, вага автомобіля в основному буде припадати на зовнішню сторону шини, а не рівномірно розподілятися по всій точці контакту передніх коліс. З огляду на це, при паркуванні з вивернутими колесами навантаження на підвіску, колеса та шини буде трохи більшим, але це не привід для занепокоєння”, – написав він.
Також користувач зазначив, що суттєво таке паркування може вплинути на стан авто тільки якщо машина буде припаркована так кілька місяців поспіль.
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…