Статті

Назвали 5 найпроблемніших коробок передач у сучасних автомобілях

Коробка передач – це один із найскладніших і найдорожчих механізмів у будь-якому автомобілі. У деяких колах автомобілістів прийнято вважати, що саме автоматична коробка є побратимом слів «проблема» та «ненадійність».

Однак насправді будь-яка трансмісія може бути джерелом регулярних проблем і причиною відвідування СТО. Особливо, якщо її якість залишає бажати кращого вже із заводу. Ось кілька таких «механік», яких краще триматися подалі.

1. QR523

В основі – це ліцензійна коробка передач Mitsubishi F5M42, але з низкою доробок. Конструкція двох трансмісій майже ідентична, хоча взаємозамінність більшості деталей уявна. Саме QR523 має серйозні проблеми з якістю валів і синхронізаторів. Після 50 тисяч кілометрів пробігу в коробці можуть з’являтися різноманітні протікання.

2. ВАЗ-2180

Який може бути антирейтинг якості без російської продукції. Цей не виняток. Тут ми маємо 5-ступінчасту коробку передач з багатим родоводом. Насправді навіть після низки модернізацій цей агрегат ВАЗ не зазнав серйозних змін. Із важливих доопрацювань – модернізація 2015 року. Тоді вдалося подолати шум і вібрацію коробки, дякуючи західним технологіям. Однак коробка все ще страждає від швидкого зносу ряду важливих компонентів, а також від недостатньої чіткості перемикання передач.

3. F17

В цілому коробка F17, як і її полегшений варіант F13 – це непогані агрегати, якщо йдеться про роботу з двигунами родом з 1990-х років з потужністю до 100 кінських сил і скромним крутним моментом. І тут коробка може прослужити і 250 тисяч кілометрів. Однак, якщо коробки виявляються з потужнішими двигунами, то швидкість зносу збільшується в рази. І тут 80 тисяч кілометрів пробігу – вже добре.

4. M56CF

Коробка, якій свого часу судилося стати родоначальницею одного з найбільших сімейств МКПП. На жаль, через те, що виробники від початку хотіли створити компромісний, максимально економний варіант трансмісії, вийшло не дуже. І це ще лагідно сказано. У тому чи іншому вигляді проблеми M56CF виникають майже з усім вмістом від підшипників і сальників до шестерень і синхронізаторів.

5. IB5

Вперше IB5 було встановлено на «Фокус» у 1999 році. Незважаючи на низку незаперечних переваг цієї МКПП, вже через рік стало зрозуміло, що саме вона є слабкою ланкою в конструкції автомобіля. Насамперед у трансмісії страждають шестерні та синхронізатор. Саме з їхнього зносу починаються і всі інші проблеми.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025