Коробка передач – це один із найскладніших і найдорожчих механізмів у будь-якому автомобілі. У деяких колах автомобілістів прийнято вважати, що саме автоматична коробка є побратимом слів «проблема» та «ненадійність».
Однак насправді будь-яка трансмісія може бути джерелом регулярних проблем і причиною відвідування СТО. Особливо, якщо її якість залишає бажати кращого вже із заводу. Ось кілька таких «механік», яких краще триматися подалі.
1. QR523
В основі – це ліцензійна коробка передач Mitsubishi F5M42, але з низкою доробок. Конструкція двох трансмісій майже ідентична, хоча взаємозамінність більшості деталей уявна. Саме QR523 має серйозні проблеми з якістю валів і синхронізаторів. Після 50 тисяч кілометрів пробігу в коробці можуть з’являтися різноманітні протікання.
2. ВАЗ-2180
Який може бути антирейтинг якості без російської продукції. Цей не виняток. Тут ми маємо 5-ступінчасту коробку передач з багатим родоводом. Насправді навіть після низки модернізацій цей агрегат ВАЗ не зазнав серйозних змін. Із важливих доопрацювань – модернізація 2015 року. Тоді вдалося подолати шум і вібрацію коробки, дякуючи західним технологіям. Однак коробка все ще страждає від швидкого зносу ряду важливих компонентів, а також від недостатньої чіткості перемикання передач.
3. F17
В цілому коробка F17, як і її полегшений варіант F13 – це непогані агрегати, якщо йдеться про роботу з двигунами родом з 1990-х років з потужністю до 100 кінських сил і скромним крутним моментом. І тут коробка може прослужити і 250 тисяч кілометрів. Однак, якщо коробки виявляються з потужнішими двигунами, то швидкість зносу збільшується в рази. І тут 80 тисяч кілометрів пробігу – вже добре.
4. M56CF
Коробка, якій свого часу судилося стати родоначальницею одного з найбільших сімейств МКПП. На жаль, через те, що виробники від початку хотіли створити компромісний, максимально економний варіант трансмісії, вийшло не дуже. І це ще лагідно сказано. У тому чи іншому вигляді проблеми M56CF виникають майже з усім вмістом від підшипників і сальників до шестерень і синхронізаторів.
5. IB5
Вперше IB5 було встановлено на «Фокус» у 1999 році. Незважаючи на низку незаперечних переваг цієї МКПП, вже через рік стало зрозуміло, що саме вона є слабкою ланкою в конструкції автомобіля. Насамперед у трансмісії страждають шестерні та синхронізатор. Саме з їхнього зносу починаються і всі інші проблеми.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…