Велика кількість крипто-ентузіастів, схоже, почали позбавлятися своїх «символів статусу».
The New York Post пише, що власники криптовалюти розвантажують свої розкішні гаражі, у відповідь на шок, викликаний недавнім банкрутством відомої криптовалютної біржі FTX.
Якщо ви не в курсі, FTX була заснована Семом Банкманом Фрідом, широко відомим як SBF. Ця біржа на Багамах максимально використала повальне захоплення криптою, і справи у неї йшли настільки добре, що FTX могла дозволити собі спонсорувати команду Mercedes-AMG F1. При подачі заяви про банкрутство стверджувалось, що компанія коштує близько 5,5 мільярда доларів.
При цьому, за даними Markets Insider, її криптоактиви склали менше 660 тисяч.
Багато інвесторів, великі і малі, втратили величезні суми, а хвильовий ефект від краху FTX вийшов за межі згуртованого кола її клієнтів, і криптовалюти по всьому світу посипалися. В результаті, багато хто вже не може дозволити собі колишній спосіб життя, що підтримувався цифровими токенами.
The New York Post стверджує, що останніми тижнями ставсяь«сплеск продажів автомобілів класу люкс, які ринули на вторинний ринок, але, звичайно, вже не за тими преміальними цінами, за які їх колись купили».
Mercedes-Benz G-Класа безумовно є тим самим символом статусу, який наразі перетворює провінційного невдаху на успішного інвестора. Попит на нього був просто величезний! Європейському відділенню Mercedes навіть довелося заморозити прийом замовлень на початку року, щоб упоратися з виробництвом.
Ще недавно на ринку старих автомобілів його ціна могла досягати 300 тисяч доларів, але зараз вона не піднімається вище 200 тисяч. Це означає падіння ринкової вартості на третину, проте Gelandewagen не єдиний автомобіль, на який вплинуло падіння біткоїну.
Вартість Lamborghini Urus, ще одного об’єкта для хвастощів великими грошима, теж впала при перепродажі. Анонімний директор дилерського центру автомобілів класу люкс, відомий під псевдонімом CarDealershipGuy, повідомив Post, що Mercedes-AMG G63 2020 року випуску з пробігом всього 6,5 тисячі кілометрів, нещодавно продали за 179 тисяч доларів, тоді як минулого року такий самий автомобіль коштував приблизно 240 тисяч.
Очевидно, що за останні пару місяців прискорилося зниження цін на екзотичні автомобілі, і це добре корелюється з кризою на крипторинках, де, як ми знаємо, покупці екзотичних автомобілів були криптомільйонерами.
Все взаємопов’язане, і коли ви багаті, це впливає на всю економіку. Для тих, хто хоче купити G-wagen, особливо у версії AMG, зараз можливий найкращий час.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…