Статті

Назвали топ-7 седанів бізнес-класу, на які варто звернути увагу

Ринок нових автомобілів в Україні практично мертвий. Воно і не дивно – країна у війні з навалою москальні. Інше питання, що вибрати тим, хто все ж шукає щось «свіже» і не за малі гроші? Експерти MMR зібрали топ-7 преміальних седанів E-сегменту, на які ви можете звернути увагу.

Спойлер: серед седанів бізнес-класу сьогодні вигідних пропозицій лише дві: це статусний «японець» Lexus ES та вишуканий «француз» DS 9. Усі інші автомобілі – Audi, Volvo, Mercedes-Benz, BMW… – усі вони доступні лише для індивідуального замовлення «втридорога». На складах машини вичерпалися.

Citroen DS 9 – ексклюзив

Можна сказати, що седан DS 9 на сьогодні є флагманом усього французького автопрому. Серед його характерних рис – головна оптика з трьома поворотними модулями (світло фар змінюється залежно від дорожніх та погодних умов) та вертикальними ДХС, а також сагітальна хромована лінія на капоті. Ззаду ж увагу привертають насамперед фари з ромбоподібним малюнком та світлодіодна смуга стоп-сигналу, винесена за кришку багажника, а також червоні конусоподібні ліхтарі на задніх стійках – відсилка до класичного Citroen DS 19 / DS 21. Ручки дверей сховані врівень з дверними панелями.

Базовий DS 9 оснащений 1.6-літровим бензиновим мотором (225 к.с.) та гібридною системою. Остання здатна забезпечити седану 48 кілометрів їзди виключно на електротязі. Трансмісія автоматична, 8-ступенева. Привід передній. Саме з цією силовою установкою DS 9 пропонується в Україні в комплектації Opera за $42 500.

Jaguar XF – порода

Седан Ягуар XF після рестайлінгу не виглядає радикальним, хоча немало деталей екстер’єру отримали зміни. А от салон змінився кардинально. Руль тепер тут від електрокросовера I-Pace, на центральному тунелі замість шайби КПП з’явився невисокий, але масивний селектор. Як і раніше, «в базі» доступна класична панель приладів, а повністю рідкокристалічна пропонується як опція. Втоплений у глибину дисплей мультимедіа тепер замінений на 11.4-дюймовий «планшет». Кнопки клімату стали сенсорними, з двома потужними шайбами.

За $40 800 можна придбати 2.0-літровий дизельний XF у комплектації S із заднім приводом. Потужність двигуна становитиме 204 к.с., а середні витрати палива сягатимуть 4.4 л / 100 км. Коробка передач безальтернативно 8-ступеневий «автомат». Проте кількість таких машин на складах дуже обмежена, а індивідуальне замовлення додасть до суми десятку-дві тисячі.

Lexus ES – надійність

Цей автомобіль цілковито налаштований на комфортабельність і релакс: на тлі Лексуса Mercedes-Benz E-Class зі стандартною підвіскою і пухлими шинами здивує вас своєю динамікою і азартом. Усередині седан – представник японського бачення оформлення інтер’єру. Передня консоль – багаторівнева, до неї максимально органічно вписаний блок управління мультимедіа-системою, який перетікає у центральний тунель.

Наразі Lexus ES в Україні можна придбати за $42 000. Це буде передньопривідна машина з 2.0-літровим бензиновим мотором (173 к.с.) і безступеневою автоматичною трансмісією («варіатор»). Витрата пального в комбінованому циклі – 6,0 л / 100 км. За $48 200 можна буде придбати модифікацію з двигуном 2.5 (207 к.с.). Привід також передній, але КПП буде вже 8-ступенева, автоматична (гідротрансформатор). Такий вже буде «їсти» близько 6.6 л/100 км.

Audi A6 – баланс

Седан Ауді А6 виглядає поважно і статусно. Горизонталі його радіаторної решітки вже стали «класикою», а пропорційність профілю, з впевненими лініями і чіткими гранями вселяє відчуття дорогої престижної машини. Так воно і є. Всередині нової А6 вас зустрінуть два сенсорні екрани мультимедійної системи MMI Plus. Перший з діагоналлю в 10.1 дюйма відповідає за їздові налаштування, навігацію, аудіосистему та підключення смартфона, а другий – розміром 8.6 дюйма – обслуговує налаштування «клімату» та підігрівів, а ще саме на ньому можна вводити текст. Замість класичної панелі приладів – опціональна 12.3-дюймова віртуальна з можливістю налаштування відображуваних меню.

Нажаль станом на зараз ціни на Audi А6 залишаються питанням індивідуальних замовлень – склади цієї моделі практично вичерпані. Втім, логічним буде припустити, що базова передньопривідна А6 з 2.0-літровим бензиновим двигуном (204 к.с.) та 7-ступеневою АКПП («робот») обійдеться вам близько 50 тисяч євро.

Volvo S90 – безпека

На всю ширину переднього та заднього бамперів рестайлінгового Вольво S90 розташувалися хромовані смуги, переглянуто дизайн передніх протитуманних фар, а також змінено оформлення задніх ліхтарів. Крім того, задній бампер втратив тепер вставки під патрубки вихлопної системи. У салоні S90 з’явилася просунута система очищення повітря Advanced Air Cleaner. Відстежувати чистоту повітря всередині автомобіля можна за допомогою спеціального меню на центральному 9-дюймовому дисплеї. Крім того, аудіосистема Bowers & Wilkins може похвалитися покращеннями у вигляді більш просунутого підсилювача, оптимізованої системи придушення шумів, а також додавання пресетів налаштувань звучання.

Великий седан Volvo наразі доступний під замовлення. Буквально декілька авто з пакетом R-Design ще стоять на складах у дилерів за ціною $42 500. Вони оснащені 2.0-літровим бензиновим двигуном (250 к.с.) і 8-ступеневим «автоматом», що передає тягу на передні колеса. Вартість авто під замовлення стартуватиме від значно вищих цифр.

BMW 5 series – драйв

Після модернізації седан 5 Series зберіг впізнаваність, змінившись в деталях. Вужча тепер головна оптика, фірмові елементи фальшрадіаторної решітки виконані в єдиному блоці, а передній бампер має «усмішку» повітрозабірника з вертикальними секціями з боків. Ззаду «п’ятірка» отримала нові ліхтарі зі зміненим малюнком, перемальований бампер, а також трапецієподібні патрубки вихлопної системи вже в «базі». До речі, 17-дюймові диски є стандартним оснащенням, як і повністю світлодіодна оптика.

Як і у випадку з більшістю седанів у списку, 5 серія сьогодні не залишилася на складах у імпортера. Її можна лише замовити в індивідуальному порядку за значно більшу суму, ніж таких конкурентів, як DS 9 чи Lexus ES, що є в наявності. Втім, для тих, хто чітко знає, чого хоче, і може собі це дозволити – двері автосалонів відчинені.

Mercedes-Benz E-Class – комфорт

Рестайлінг приніс E-Класу більш сучасну електроніку. По-перше, седан тепер оснащується мультимедійною системою MBUX, керувати якою можна за допомогою голосу. По-друге, навігаційна система може тепер допомагати водієві завдяки виведенню на дисплей зображення доповненої реальності, на якому показано напрямок руху та номери прилеглих будинків. Щодо зовнішніх змін, то найбільш помітна з них – горизонтальні задні ліхтарі, що тепер заходять на кришку багажника. Спереду фари також змінились, вони тепер більш напористі, а решітка радіатора менш масивна.

Автосалони Мерседес-Бенц в Україні пропонують «єшку» за ціною від $60 000. Очевидно, що за такі гроші мова іде про передзамовлення – ніяких машин в наявності ви вже не знайдете.

Recent Posts

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025