Автомобільний експерт розповів водіям, яким має бути пробіг, після якого не варто купувати вживаний автомобіль.
В більшості автомобілів проблеми з кузовом та двигуном починаються після певного накатаного кілометражу. Але звичайно є винятки і проблеми можуть з’являтися і на більш менших пробігах.
Автомобільний експерт стверджує, що обираючи автомобіль на вторинному ринку, варто звертати увагу на машини з пробігом до 500 000 км. П’ятсот тисяч це мабуть і є певний рубіж, після якого потрібно міняти силову установку. Знову ж таки, у деяких авто це потрібно робити на меншому кілометражі. Звичайно, що після 500 тисяч висока імовірність, що кузов вже весь у корозії. Експерт вважає, що навіть 300 тисяч км це завеликий пробіг і краще не дивитися такі авто. Краще обрати машину зі 100 або 150 тисяч пробігу: прийнятна вартість, і є певний ресурс.
Також експерт зазначив, що на довговічність авто впливає не лише пробіг, а й тип конструкції. Варіатор та коробка з двома зчепленнями вимагатимуть ремонту набагато швидше, ніж класичні автоматичні або механічні коробки передач. Вік транспортного засобу немає вирішального значення, на відміну кузовних дефектів. Все залежить від стану кузова: якщо з ним все гаразд, то можна купувати.
Також, він зазначив, що не бажано купувати перефарбований автомобіль — такі екземпляри зазвичай биті. Якщо авто пофарбовано погано, то з’являтиметься іржа, що не дуже добре.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…