Фахівці британської компанії Warrantywise, які спеціалізуються на продажі розширеної автомобільної страховки, склали рейтинг найпроблемніших машин, власники яких змушені часто відвідувати сервісні центри після закінчення заводської гарантії.
Найменш проблемними транспортними засобами не старше десяти років виявилися моделі Honda, Toyota та Hyundai. Найчастіше після закінчення страховки ламаються преміальні німецькі та британські автомобілі.
За словами генерального директора Warrantywise Лоуренса Уіттакера, володіння преміальним автомобілем неминуче призведе до великих витрат. Це з тим, що сучасні люксові моделі обладнані всілякою просунутою електронікою, яка з часом вимагає серйозних вкладень.
За допомогою бальної системи експерти оцінювали кількість звернень власників транспортних засобів після закінчення заводської гарантії. Найпроблемнішим брендом фахівці назвали Porsche, який набрав 35,1 бала зі 100 можливих. Найдорожчі ремонтні роботи, які потребували німецької моделі, оцінили в 10 785 фунтів стерлінгів. Проте рекордсменом з витрат став позашляховик Land Rover, власник якого одного разу витратив на ремонт 23 890 фунтів стерлінгів.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…