Працівники поліції зупинили водія і запропонували йому пройти огляд на стан алкогольного сп’яніння. Водій погодився. Огляд проводився за допомогою газоаналізатора Drager Alcotest 6820. Результати огляду відобразили наявність алкоголю в організмі водія. Матеріали передали на розгляд суду.
Суд дослідив, що Інструкцією з експлуатації газоаналізатора Drager Alcotest 6820 визначено, що умовою правильної роботи приладу є перевірка калібровки, яка має проводитися кожні шість місяців.
З наведеного вбачається, що технічне обслуговування (перевірка калібровки) даного приладу має проводитись кожні шість місяців, згідно з вимогами інструкції з експлуатації даного технічного засобу.
При цьому, з матеріалів справи суд з’ясував, що зазначений газоаналізатор Drager Alcotest 6820 востаннє проходив перевірку калібровки 18.10.2021, тобто з порушенням встановленого в інструкції шестимісячного строку.
Також судом встановлено, що Drager Alcotest 6820 взагалі не внесений до «Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення» та не містить оцінки відповідності та державної реєстрації.
За результатами розгляду справи суд визнав відсутність в діях водія факту правопорушення за статтею 130 КУпАП (Справа №712/3020/22).
Отже, працівники поліції під час огляду водія на стан сп’яніння застосовували прилад, який не мали права використовувати відповідно до закону. Скільки ще водіїв проходили огляд на даному приладі та визнані судами надалі винними, залишається лише здогадуватися.
Тому, якщо під час зупинки працівники поліції пропонують пройти огляд на стан алкогольного сп’яніння, обов’язково потрібно перевірити наявність дозвільних документів на такий прилад, а також строк їх дії.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…