Статті

Як оперативно прибрати грань на гальмівному диску, не знімаючи колеса та не відвідуючи сервіс

На жаль, гальмівні диски не вічні. В результаті тертя відбувається поступове стирання поверхні важливої деталі, внаслідок чого утворюється грань. Вона, у свою чергу, стає причиною появи скрипів у момент гальмування. Позбутися неприємного явища можна за допомогою проточки дисків. При цьому не кожен водій розуміє, що зробити проточку можна навіть у гаражі з мінімальним набором інструментів, інформує “Твоя МАШИНА”

Важливо: цей спосіб використовується “гаражними умільцями”. Самостійно реалізовувати його слід на свій страх та ризик. Метод такої проточки НЕБЕЗПЕЧНИЙ. У процесі роботи з болгаркою не забуваємо про використання індивідуальних засобів захисту.

Чи можна прибрати бордюр на гальмівному диску без демонтажу деталі? Відповідь – так. Ось тільки варто відразу зазначити, що ця операція аж ніяк не безпечна. Тому вдаватися до цього способу варто лише у разі нагальної потреби, коли інших можливостей вирішення проблеми просто немає. Для роботи знадобиться: домкрат, балонний ключ, болгарка, пелюстковий диск. Насамперед потрібно підняти провідний міст машини. Для забезпечення безпеки робочого процесу не забуваймо поставити дерев’яні колодки. Далі за допомогою балонного ключа знімаємо колеса.

Після цього в автомобілі відключається антипробуксовочна система та запускається двигун. Включається 5-передача. Робиться це для швидкого обертання коліс. Далі потрібно сточити кромку з лицьової та зі зворотного боку гальмівного диска. Робиться це за допомогою болгарки із встановленим пелюстковим диском. Уся процедура займає приблизно 2 хвилини. Виходить дуже акуратно та рівно.

Чи є якісь недоліки цього способу? Так є. Ще раз варто повторитися про те, що метод сточування є потенційно травмонебезпечним. Найбільшу загрозу становить та частина операції, де здійснюється проточка зворотного боку диска. Ще один мінус полягає в тому, що видалити край таким способом можна тільки з провідних коліс.

Recent Posts

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025

Alfa Romeo несподівано повернула легендарний V6 у Giulia та Stelvio

Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…

04.12.2025