Повторне обшипування або дошипування зимових шин – сумнівна ідея, яка може негативно позначитися на їхніх зчіпних властивостях та спричинити аварію, це думка автомобільного експерта, який спеціалізується на покришках, повідомляє “Твоя МАШИНА”
За словами експерта, для дійсно безпечного ошипування потрібно ретельно доопрацьовувати кожен окремий шип, але експертів, які готові цим займатися, практично немає.
За словами експерта, якщо гума вже використовувалася не один сезон, то має підстертий протектор. Через це необхідно виготовляти під кожну шину персональні шпильки. У сервісі встановлять універсальні, але вони можуть бути довшими. Так, автомобіль сильніше ковзатиме на асфальті, що збільшить ймовірність аварії. Крім того, такі шипи часто не збігаються по ширині з розміром отворів на гумі і випадають просто протягом декількох тижнів.
Знайти тих, хто міг би навіть на замовлення зробити оригінальні шипи для зимової гуми, практично неможливо, а якщо все ж таки вийде, то ціна їх виготовлення буде вищою за витрати на придбання нового комплекту шин, підсумував експерт.
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…