Повторне обшипування або дошипування зимових шин – сумнівна ідея, яка може негативно позначитися на їхніх зчіпних властивостях та спричинити аварію, це думка автомобільного експерта, який спеціалізується на покришках, повідомляє “Твоя МАШИНА”
За словами експерта, для дійсно безпечного ошипування потрібно ретельно доопрацьовувати кожен окремий шип, але експертів, які готові цим займатися, практично немає.
За словами експерта, якщо гума вже використовувалася не один сезон, то має підстертий протектор. Через це необхідно виготовляти під кожну шину персональні шпильки. У сервісі встановлять універсальні, але вони можуть бути довшими. Так, автомобіль сильніше ковзатиме на асфальті, що збільшить ймовірність аварії. Крім того, такі шипи часто не збігаються по ширині з розміром отворів на гумі і випадають просто протягом декількох тижнів.
Знайти тих, хто міг би навіть на замовлення зробити оригінальні шипи для зимової гуми, практично неможливо, а якщо все ж таки вийде, то ціна їх виготовлення буде вищою за витрати на придбання нового комплекту шин, підсумував експерт.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…