Міністерство фінансів виступило проти запровадження в Україні обов’язкового техогляду всіх легкових автомобілів. Про це розповів Олександр Кава, який обіймає посаду заступника міністра фінансів.
За його словами, договір про асоціацію України з Євросоюзом не передбачає запровадження у нашій країні обов’язкового техогляду легкових автомобілів. Йдеться лише про обов’язковий технічний огляд машин, що їхатимуть з України до країн Євросоюзу.
Кава наголосив, що тему обов’язкового техогляду легкових автомобілів просувають компанії, які хочуть на цьому заробляти.
Нагадаємо, очікувалося, що в Україні з 1 вересня 2022 року знову запровадять обов’язковий техогляд легкових автомобілів. Передбачалося, що технічний стан легкових автомобілів потрібно буде перевіряти через 4 роки після реєстрації, а потім кожні 2 роки. Йшлося також про те, що техогляд зобов’язані проходити нові власники машин протягом 10 днів після перереєстрації, після серйозних ДТП. Однак цього так і не сталося.
Офіційно поки що не відомо, чому у вересні 2022 року обов’язковий техогляд так і не запрацював. Деякі ЗМІ стверджують, що це нововведення з’явиться у 2023 році. Але офіційно про це нічого не повідомляли. Тепер, як бачимо, Мінфін висловив свою позицію щодо цього питання.
Надійність автомобільних шин вкрай важлива для безпеки руху, тому не можна нехтувати ситуаціями, коли гума…
При виборі вживаного автомобіля з обмеженим бюджетом завжди важливо звертати увагу на надійність конкретної моделі.…
Американський автоблогер і механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер висловився про популярні сьогодні автомобілі…
Серед українських автомобілістів широко поширені стереотипи щодо цілої низки тем і питань. Деякі міфи дійсно…
Кросовери стрімко набирають популярність, у зв'язку з чим, дедалі актуальнішим стає питання правильного вибору такого…
Навесні настає період масового "перевзування" автомобілів - зміни зимової гуми на літню. У зв'язку з…