Міністерство фінансів виступило проти запровадження в Україні обов’язкового техогляду всіх легкових автомобілів. Про це розповів Олександр Кава, який обіймає посаду заступника міністра фінансів.
За його словами, договір про асоціацію України з Євросоюзом не передбачає запровадження у нашій країні обов’язкового техогляду легкових автомобілів. Йдеться лише про обов’язковий технічний огляд машин, що їхатимуть з України до країн Євросоюзу.
Кава наголосив, що тему обов’язкового техогляду легкових автомобілів просувають компанії, які хочуть на цьому заробляти.
Нагадаємо, очікувалося, що в Україні з 1 вересня 2022 року знову запровадять обов’язковий техогляд легкових автомобілів. Передбачалося, що технічний стан легкових автомобілів потрібно буде перевіряти через 4 роки після реєстрації, а потім кожні 2 роки. Йшлося також про те, що техогляд зобов’язані проходити нові власники машин протягом 10 днів після перереєстрації, після серйозних ДТП. Однак цього так і не сталося.
Офіційно поки що не відомо, чому у вересні 2022 року обов’язковий техогляд так і не запрацював. Деякі ЗМІ стверджують, що це нововведення з’явиться у 2023 році. Але офіційно про це нічого не повідомляли. Тепер, як бачимо, Мінфін висловив свою позицію щодо цього питання.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…