Автомобільні експерти розповіли водіям, чому в автомобілі, оснащеному дизельним силовим агрегатом, холодно взимку.
“Винен” у такій ситуації високий ККД дизельного мотора, пишуть експерти. Але проблему некомфортної температури взимку в салоні дизельної машини можна вирішити.
Дизельний силовий агрегат має більш високий, в порівнянні з бензиновим двигуном, ступінь стиснення, а тому є більш економічним. Дизельний мотор як би забирає все тепло собі, і тому не хоче ділитися ним з пасажирами та водієм.
Поки такий автомобіль їде, все нормально, але варто зменшити навантаження на силовий агрегат, як температура в салоні машини стає некомфортною. Тому автовиробникам доводиться ставити паливні догрівачі або електричні елементи обігріву в «пічки» дизельних транспортних засобів.
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…
Продати старий автомобіль вигідно – не така проста справа, як здається. Більшість водіїв втрачають частину…