Автомобільні експерти видання розповіли про 5 непростих аспектів експлуатації та заміну приводних ременів.
1. Як зрозуміти, що приводний ремінь порвався?
Перші ознаки – це припинення діяльності генератора (засвітиться індикатор), а також відмова кондиціонера, навіть якщо клавіша включення останнього залишається підсвіченою. Крім того, у темний час доби буде помітним зниження яскравості фар.
2. Що робити, якщо ремінь порвався?
Не треба згадувати стародавні поради і намагатися замінити приводний ремінь колготками або мотузками для білизни. Без працюючого генератора годину-другу автомобіль протримається на АКБ: за цей час потрібно постаратися дістатися до цивілзації, чи до придорожнього магазинчика або автосервіса. Якщо водяний насос на машині наводиться від ланцюга або ременя ГРМ, і при порваному приводному ремені охолодження продовжиться, жодних значних наслідків не буде.
3. Чи є додаткові ризики обриву ременя?
Уривки приводного ременя можуть опинитися в щілини між шківом колінчастого валу і ременем ГРМ: останній може порватися. Буває в такій ситуації, що страждає і датчик положення колінвалу, який знаходиться поряд із шківом.
4. Як оцінити, чи довго прослужить приводний ремінь?
Поганий симптом – свист при роботі двигуна. При зупиненому авто можна пошукати тріщини на видимій частині ременя. При цьому має сенс поставити машину на вищу передачу (якщо МКПП) і прокатати її вручну для того, щоб подивитися всі ділянки ременя.
5. Чи є сенс міняти ремінь не за станом, а по пробігу?
Інструкції з експлуатації більшості моделей машин рекомендують міняти приводний ремінь саме за фактичним станом, а не по пробігу.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…