Військові експерти розповідають, що частіше за все для захисту неба використовують пікапи Ford, також серед найпопулярніших моделей авто на фронті, є Toyota Hilux, Ford, Nissan Navara, Mitsubishi L200. Експерти відзначають, що популярність цих автомобілів залежить не тільки від того, що ці автомобілі високі, а й з тим, що в них великі багажники, куди можна скласти рюкзаки, запасні колеса, боєкомплект, їжу, техніку та інші необхідні на війні речі, повідомляє “Економічна правда”.
“Ми передаємо військовим Ford F-250 та Ford F-350. Це дуже потужні рамні машини з шестилітровим дизельним двигуном. На такий пікап можна встановити будь-який ПЗРК чи кулемет. Вантажопідйомність кузова першої моделі 1,5-1,8 тонни, другої – до 2,5 тонни. На деякі машини, які ми передали на фронт, уже встановили повноцінні зенітні установки, які важать 2,2 тонни. Машина чудово працює і виконує завдання. Спеціально для забезпечення потреб ЗСУ в колісному транспорті ми створили єдину платформу – збираємо запити від військових з фронту, проводимо верифікацію заявок на актуальність, організовуємо збір коштів, поставляємо машину, ремонтуємо її та спільно з партнерами обслуговуємо”, – розповідає керівник проєкту “ГЕРОЙCAR” Олександр Пугач.
Щомісяця ЗСУ потребують мінімум 5 000 автомобілів.
Як з’ясувалося, середній термін служби машин на фронті – 2-9 тижнів, і дуже важливо весь час оновлювати та обслуговувати транспорт для ефективної роботи ЗСУ, вважають експерти. Волонтери, які шукають і купують автомобілі для ЗСУ, зазначають, що потреба в машинах прямо пропорційна активності бойових дій і йде хвилями. Під час інтенсивних боїв транпорт часто підбивають і відновити його вже неможливо.
“На жаль, машини на війні, як і дрони, є розхідним матеріалом. В теперішніх реаліях машини живуть в середньому місяць, а на бахмутському напрямку – близько двох тижнів… Якщо машина вціліла після обстрілів, то зазвичай першими з ладу виходять мотор та ходова частина, потребують заміни гальма та гума. Як правило, ремонтують такі автівки в найближчих СТО за кошти, які збирають волонтери, або за кошти бійців”, – розповідає боєць 3-ї окремої штурмової бригади ЗСУ Руслан з псевдо “Панк”.
Волонтер розповідає, що стикався з ситуаціями коли ремонт машин робили за кошти військових частин. Але він зазначив, що пригнавши за понад рік волонтерської роботи понад сотню автомобілів, він стикався лише з одиничними такими випадками.
“Щоб швидко ремонтувати і відправляти машини на фронт, ми створили мережу партнерських СТО. Поки ремонтуємо – даємо військовим іншу машину”, – зазначає керівник проекту ГеройКар Олександр Пугач.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…