Військові експерти розповідають, що частіше за все для захисту неба використовують пікапи Ford, також серед найпопулярніших моделей авто на фронті, є Toyota Hilux, Ford, Nissan Navara, Mitsubishi L200. Експерти відзначають, що популярність цих автомобілів залежить не тільки від того, що ці автомобілі високі, а й з тим, що в них великі багажники, куди можна скласти рюкзаки, запасні колеса, боєкомплект, їжу, техніку та інші необхідні на війні речі, повідомляє “Економічна правда”.
“Ми передаємо військовим Ford F-250 та Ford F-350. Це дуже потужні рамні машини з шестилітровим дизельним двигуном. На такий пікап можна встановити будь-який ПЗРК чи кулемет. Вантажопідйомність кузова першої моделі 1,5-1,8 тонни, другої – до 2,5 тонни. На деякі машини, які ми передали на фронт, уже встановили повноцінні зенітні установки, які важать 2,2 тонни. Машина чудово працює і виконує завдання. Спеціально для забезпечення потреб ЗСУ в колісному транспорті ми створили єдину платформу – збираємо запити від військових з фронту, проводимо верифікацію заявок на актуальність, організовуємо збір коштів, поставляємо машину, ремонтуємо її та спільно з партнерами обслуговуємо”, – розповідає керівник проєкту “ГЕРОЙCAR” Олександр Пугач.
Щомісяця ЗСУ потребують мінімум 5 000 автомобілів.
Як з’ясувалося, середній термін служби машин на фронті – 2-9 тижнів, і дуже важливо весь час оновлювати та обслуговувати транспорт для ефективної роботи ЗСУ, вважають експерти. Волонтери, які шукають і купують автомобілі для ЗСУ, зазначають, що потреба в машинах прямо пропорційна активності бойових дій і йде хвилями. Під час інтенсивних боїв транпорт часто підбивають і відновити його вже неможливо.
“На жаль, машини на війні, як і дрони, є розхідним матеріалом. В теперішніх реаліях машини живуть в середньому місяць, а на бахмутському напрямку – близько двох тижнів… Якщо машина вціліла після обстрілів, то зазвичай першими з ладу виходять мотор та ходова частина, потребують заміни гальма та гума. Як правило, ремонтують такі автівки в найближчих СТО за кошти, які збирають волонтери, або за кошти бійців”, – розповідає боєць 3-ї окремої штурмової бригади ЗСУ Руслан з псевдо “Панк”.
Волонтер розповідає, що стикався з ситуаціями коли ремонт машин робили за кошти військових частин. Але він зазначив, що пригнавши за понад рік волонтерської роботи понад сотню автомобілів, він стикався лише з одиничними такими випадками.
“Щоб швидко ремонтувати і відправляти машини на фронт, ми створили мережу партнерських СТО. Поки ремонтуємо – даємо військовим іншу машину”, – зазначає керівник проекту ГеройКар Олександр Пугач.
Дізнайтеся, чому швидкий знос шин може бути проблемою для водіїв: тиск, стан підвіски, гальма та…
В Україні помітили тюнінгований McLaren 720S на 1100 сил. Суперкар став ще швидшим із новим…
Дізнайтеся про п'ять прихованих несправностей автомобіля, які можуть зашкодити вашій безпеці. Вчасна діагностика допоможе уникнути…
Skoda Octavia — одна з найпопулярніших моделей серед українських водіїв. Вона поєднує комфорт, місткий салон…
В Україні виявили рідкісний Mercedes G-Class з унікальним тюнингом від Urban Automotive. Авто вражає карбоновими…
Покупка вживаного автомобіля — це завжди компроміс між бажанням зекономити та ризиком отримати «вічного клієнта»…