Зареєстровані у ВРУ законопроекти № 8487 і № 8488 не до кінця відповідають вимогам автомобілістів. Акциз на розмитнення машин, які мають більше десяти років, необхідно знизити. Адже багато українців, через фінансовий стан, не можуть дозволити собі купити нові автівки.
Про це в ефірі інформаційно-аналітичного проекту «Перші про головне. Коментарі» заявив голова громадської організації «АвтоЄвроСила» Олег Ярошевич, пише Zik.
Голова ГО переконаний, що напрацювання комітету щодо зниження акцизу на нові автомобілі має ідеальну форму.
«Проте в Україні є старі машини, які вживали в Європі понад десять років. Вони мають свою вартість, але акциз на них надто високий. Цей момент обговорювали представники автомобільних імпортерів із спільнотою, яка захищає права на доступний автомобіль. До того ж, треба дочекатися висновків Міністерства екології, Міністерства економіки, ДФС, поліції. Вони мусять визнати, що закон є ідеальною формою для введення. Хоча ми вважаємо, що для старих автомобілів тарифи все ще зависокі», – наголошує Олег Ярошевич.
За словами Ярошевича, в Україні середній вік машин – 30 років. В будь-якому селі ви побачите «Жигулі», «Москвич», які не відповідають технічним вимогам, бо техогляду не робили з десяток літ.
До того ж, він додав, що «Деу Ланос», який довго виготовляли в Україні, не відповідає стандартам навіть «Євро-3».
Нагадаємо, в 2017 році імпорт вживаних автомобілів зріс утричі.
В Україні серед водіїв поширена думка, що робити зі своїм авто вони вільні що завгодно.…
Багатьох водіїв турбує брак потужності в їхніх автомобілях і досвідчений механік Скотті Кілмер знайшов для…
Автоматизовані системи контролю за дорожнім рухом в Україні вже не дивують водіїв, проте вони ще…
У сучасних автомобілях часто зустрічаються кнопки і функції, значення яких водії просто не розуміють. Нещодавно…
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…