Автомобіліны експерти назвали автомобілі, на які краще не звертати увагу обираючи автомобіль на вторинному ринку.
МІСЦЕ 1. MAZDA 6 2.0, МЕХАНІКА, 145 К.С.
Відносно новий автомобіль D-класу. Перші моделі зійшли з конвеєра у 2002 році. На вторинному ринку представлені найсвіжіші варіанти – не старше 8 років.
Не зайшла автолюбителям лише одна комплектація – з дволітровим 145-сильним двигуном та механічною коробкою передач. Ті, хто купує автомобілі D-класу, зазвичай віддають перевагу автомату. Тому охочі продати таку Mazda 6 змушені або сильно зменшувати ціну, щоб на машину звернув увагу покупець, який розглядає авто класом нижче, або чекати, чекати і чекати – і не факт, що дочекатися.
МІСЦЕ 2. FORD FOCUS 2.0, АВТОМАТ, 150 К.С.
Цей автомобіль відноситься до C-класу, а його цільова аудиторія, на відміну від шанувальників Mazda 6, за визначенням менш схильна «тримати пальці віялом». Однак і Ford Focus потрапив до аутсайдерів.
Машина всім хороша – міцна, довговічна, за цілком адекватною ціною, кілька комплектацій на вибір. Активно використовувалася в таксі (з двигуном 1,6 л) і показала себе чудово: вона комфортна для пасажирів, зручна для водія, до того ж досить швидкохідна та економічна.
На вторинному ринку пропозицій багато, але комплектації зі 150-сильним двигуном не беруть. І причина не тільки в його одвірках, які виявляються виключно з пробігом – підвищена вібрація, закоксовування тарілок випускних клапанів, засмічення паливних форсунок – а й у невдалій КП Powershift.
МІСЦЕ 3. VOLKSWAGEN TIGUAN 1.4, МЕХАНІКА, 125 К.С.
Автомобіль знаходиться на третьому місці знизу. Покупці не звертають уваги саме на комплектацію зі 125-сильним двигуном – базову, інші дуже затребувані. Про Respect ж кажуть, що слабенька і погано розганяється. Багатьом не подобається автомат. Одним словом, базова комплектація, що вибирається найчастіше тільки тому, що грошей вистачає лише на неї, може обернутися головним болем через неможливість продати машину за нормальною ціною, якщо це раптом знадобиться.
МІСЦЕ 4. AUDI A6 3.0, АВТОМАТ, ПОВНИЙ ПРИВІД, 310 К.С.
Автомобіль бізнес-класу, надійний як танк, і не має значення, що у нього великий пробіг. Ось тільки покупці, яким за статусом така машина «належить», навряд чи подивляться у бік вживаної. Їм нову подавай.
МІСЦЕ 5. VOLKSWAGEN POLO 1.4, АВТОМАТ, 85 К.С.
Не затребувана лише ця комплектація. Чому – не можуть відповісти навіть ті, хто при виборі відмітив цю машину як невідповідну. Швидше за все, 85-сильний мотор занадто слабкий для мінливого з калейдоскопічною швидкістю світу. Хоча агрегат вважається одним з найбільш надійних – ламається рідко, проходить багато десятків кілометрів, не завдаючи власнику клопоту.
На ринку таких пропозицій мало. І за копійки такі машини не віддають. Можливо, з цим теж пов’язана низька ліквідність Volkswagen Polo у такій комплектації – на вторинному ринку всі прагнуть купити модель більш презентабельною, але дешевше.
МІСЦЕ 6. SKODA OCTAVIA 1.2, МЕХАНІКА, 85 К.С.
Автомобіль за технічними можливостями майже такий самий, як попередній. Двигун слабкий, ніякий розгін. Якщо потрібно об’їхати машину на трасі, доведеться довго вибирати потрібний момент, тому що у разі непередбаченої ситуації просто не вистачить сил завершити обгін.
МІСЦЕ 7. DAEWOO NEXIA НЕЗАЛЕЖНО ВІД КОМПЛЕКТАЦІЇ І РОКУ ВИПУСКУ
Тут можна не аналізувати, скільки часу оголошення провисіло на сайті – на цю машину покупці все одно знаходяться. За перше авто, яке не шкода вбити, поки навчишся нормально водити.
МІСЦЕ 8. JAGUAR XF I
Рестайлінговий XF хороший у всьому, але вже застарів не лише зовні, а й по техніці теж. Однак не це зупиняє потенційних покупців на вторинному ринку. Придбання такої машини 2007-2011 років. – саме тоді випускалося перше покоління Ягуарів – це кохання з першого погляду. Та й на ринку подібних моделей небагато. Власники буквально відривають свої дітища від серця, тому й ціна відповідна, і чекати на свого покупця доводиться дуже довго.
МІСЦЕ 9. NISSAN PRIMERA III
Цей автомобіль в принципі виявився непопулярним: його неохоче брали навіть новим – що вже говорити про моделі, представлені на вторинному ринку. Виробнику довелося згорнути виробництво раніше за намічений термін, а машини, вже завезені в салони офіційних дилерів, ще довго стояли в очікуванні свого покупця.
Ті, кому зовнішність автомобіля сподобалася, залишилися незадоволені якістю збірки – погана шумоізоляція, по всьому салону «цвіркуни», механізм склопідйомників, що неважливо працює. До дрібниць додалися проблеми з варіатором, який швидко виходив з ладу, та гідравлічною кермовою рейкою.
МІСЦЕ 10. RENAULT MEGANE НЕЗАЛЕЖНО ВІД КОМПЛЕКТАЦІЇ
До списку неліквідів потрапив Renault Megane, машина витривала, красива, представлена у різних кольорах кузова – у тому числі яскравих. Плюс непоганий салон, пристойне технічне обладнання.
Але в неї ніжний двигун – заливати потрібно лише те паливо, яке рекомендував виробник. Варто раз помилитися, і незабаром це відгукнеться.
Крім двигуна власники відзначають надзвичайно чутливу до навантажень трансмісію – їздити потрібно дуже обережно та виключно ідеальним асфальтом. Інакше до двох проблем додасться третя – почне розсипатись підвіска.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…