Обираючи собі машину, багато хто хоче, щоб вона була не тільки надійною, а й економічною – споживала мінімальну кількість палива та більше проїжджала на одному баку. Саме такі автомобілі за результатами власного дослідження назвали в німецькому виданні Auto Bild.
Експерти журналу Auto Bild щорічно тестують близько 300 машин. Щоб виявити їх реальну витрату палива, вони долають по 155 «тестових» км, з яких 61 км проходить путівцями, 40 км — містом, а також 54 км — трасою. Водій, своєю чергою, імітує під час тестів різні режими руху, у тому числі їзду на граничних для авто швидкостях.
У класі “субкомпактних автомобілів” найекономічнішою виявилася чеська модель Skoda Citigo з 1,0-літровим 60-сильним бензиновим мотором, який за “паспортом” витрачає 4,1 літра, а насправді – 4,4 літра палива на 100 км шляху.
Серед «компактних автомобілів» найкращим у цьому відношенні був визнаний Renault Clio Grand Tour Energy dCi 90 Start & Stop Luxe із 90-сильним дизельним агрегатом. Його «паспортна» витрата палива склала 3,6 літра на 100 км шляху, а реальна — на 0,7 літра більше.
Серед «міських автомобілів» найекономічнішим виявився плагін-гібридний варіант Toyota Prius із силовим агрегатом потужністю 136 к.с. За інформацією виробника, такий автомобіль “їсть” 2,1 літра на 100 км шляху, а насправді – на 1,6 літра палива більше.
У «середньому класі», «верхньому середньому» та «вищому» найнижча витрата палива за результатами тестів продемонстрували дизельні «німці»: 163-сильна BMW 320d Efficient Dynamic Edition (4,1 літра – за «паспортом», 4,6 літра палива – в реальності), 190-сильна Audi A6 2.0 TDI ultra S tronic (4,2 літра – за «паспортом», 5,4 літра палива — насправді) і 218-сильна Audi A7 3.0 TDI ultra S tronic, яка за «паспортом» витрачає 4,7 літра палива, а в реальних умовах — 6,7 літра дизельного палива на кожні 100 км.
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…