Водії машин з “автоматом” звикли до наявності двох педалей, водії “механіки” до трьох, але наявність у автомобілі ще й четвертої може спантеличити обидві категорії.
В виданні “Апостроф” вирішили розповісти, навіщо у автомобіля четверта педаль та яку функцію вона виконує.
На початку 2000-х років деякі автовиробники виготовляли автомобілі, у яких четверта педаль виконувала функцію ручного гальма.
Але водіям було не дуже комфортно нею користуватися, тому випуск машин з четвертою педаллю був порівняно недовгим. До того ж, у виробників виникали складнощі з розміщенням на й так невеликій площі додаткового “устаткування”.
Четверта педаль у різних автовиробників відповідала за різні функції – запускала змащування вузлів підвіски, перемикала ближнє та дальнє світло, була “ключем запалювання” та помпою для склоомивача. Також, на деяких вантажівках гальмівну систему розподілили на дві незалежні педалі, бо при відмові основних гальм повинна залишатись можливість зупинити великогабаритний транспорт.
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…