Водії машин з “автоматом” звикли до наявності двох педалей, водії “механіки” до трьох, але наявність у автомобілі ще й четвертої може спантеличити обидві категорії.
В виданні “Апостроф” вирішили розповісти, навіщо у автомобіля четверта педаль та яку функцію вона виконує.
На початку 2000-х років деякі автовиробники виготовляли автомобілі, у яких четверта педаль виконувала функцію ручного гальма.
Але водіям було не дуже комфортно нею користуватися, тому випуск машин з четвертою педаллю був порівняно недовгим. До того ж, у виробників виникали складнощі з розміщенням на й так невеликій площі додаткового “устаткування”.
Четверта педаль у різних автовиробників відповідала за різні функції – запускала змащування вузлів підвіски, перемикала ближнє та дальнє світло, була “ключем запалювання” та помпою для склоомивача. Також, на деяких вантажівках гальмівну систему розподілили на дві незалежні педалі, бо при відмові основних гальм повинна залишатись можливість зупинити великогабаритний транспорт.
Якщо мова заходить про німецькі кросовери, то, поряд з високою якістю і витриманим стилем, на…
Багато водіїв вважають, що регулярно мити машину, особливо взимку, зовсім необов'язково, і взагалі - це…
Сьогодні ми звикли, що повноцінний автомобіль важить понад тонну, але в історії автомобілебудування були випадки,…
Позашляховик Toyota Land Cruiser давно став іконою у своєму сегменті, пропонуючи розкіш, комфорт і надійність…
Український автомобільний блогер Roma Urraco поділився зі своїми підписниками у Facebook фотографіями своєї чергової унікальної…
Гідравлічні циліндри є одним з основних елементів гідравлічних систем - їх робота дозволяє різним типам…