Механічна коробка перемикання передач – це простота та надійність. Сьогодні у світі майже не залишилося компаній, які б не могли зробити якісну «механіку». Проте прогрес не стоїть на місці і в життя автомобілістів все щільніше входять всілякі «автомати». З кожним роком автоматичні коробки набувають все більшої популярності. Проте, є у цьому стаді переможців одна «паршива вівця» – роботизова коробка. Багато водіїв схильні вважати її швидше за «механікою», ніж «автоматом». При цьому за кількістю негативних відгуків вона є рекордсменом. Що ж не так із «роботом»?
Роботизована коробка передач (РКП) дійсно загалом і загалом виглядає як механічна коробка, але при цьому працює автоматично і не вимагає втручання з боку водія у процес перемикання передач. У той же час, на відміну від класичних гідроавтоматів, робота «робота» багато в чому залежить від функціонування надійних мікропроцесорних систем управління. Саме з цієї причини РКП – це відносно новий вид «автомата», що з’явився лише на початку 1990-х років з появою доступної та якісної мікроелектроніки. А серійно перші «роботи» із двома зчепленнями почали з’являтися лише з 2003 року. Так що ж не так із цією коробкою?
Про корені проблем коробок-роботів можна легко здогадатися з описаного вище. Проблема в тому, що дотепер через технічні особливості подібні КП дуже складні. Вони буквально напхані електронікою, а тому список можливих проблем дуже широкий. Найбільш поширені серед них: помилка прошивки та поломка мехатроніка (розумного блоку). В обох випадках справа закінчується евакуатором та поїздкою в ремонт, де швидше за все доведеться викласти кругленьку суму. Сумна статистика говорить про те, що на сучасних «роботах» мехатроніки ламаються частіше, ніж блок гідротрансформатора на далеко не найкращому «автоматі».
Звичайно, наявні проблеми з електронікою не скасовують переваг РКП. У порівнянні з тим же класичним “автоматом” такі коробки перемикаються набагато бадьоріше. Однак тут уже вибір за кожним. Окремо варто відзначити, що в автомобілях з коробками прямого перемикання передач частіше виникають проблеми зі зчепленням, через що воно потребує регулярної заміни. Втім, на тлі проблем із мехатроником та прошивкою про це можна було б навіть не згадувати.
Німецькі кросовери і позашляховики поєднують у собі не тільки стиль, високу якість і видатну продуктивність,…
Під час купівлі автомобіля важливо враховувати не тільки його ціну, а й вартість подальшого утримання,…
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…
Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…
Прихід зими створює для українських автомобілістів складні умови експлуатації транспортного засобу. Найгірше, якщо машина просто…
З наближенням зими українські водії все частіше починають замислюватися над тим, як боротися з однією…