Серед автомобілістів панує уява, що електромобілі значно вигідніше обслуговуються порівняно з бензиновими і дизельними автомобілями. Власник Tesla Model 3 з Америки вирішив перевірити, скільки коштувало йому утримання свого автомобіля на протязі 100 000 кілометрів. Виявилося, що володіння електромобілем в США не є зовсім дешевим, але витрати на обслуговування все ж нижчі, ніж у традиційних автомобілів з двигуном внутрішнього згорання.
За його словами, коли він придбав цей автомобіль, він отримав “найвигіднішу угоду в історії автомобілебудування”. Поточний власник є першим власником даної Model 3, яку він придбав у 2019 році. За три роки він проїхав близько 100 000 кілометрів, що приблизно втричі більше, ніж середній водій проїжджає за рік.
На момент придбання, за його словами, цей автомобіль був досить дорогим порівняно з моделями зі звичайним двигуном. Власник був дуже ретельним у питанні обслуговування автомобіля, тому він відстежував записи про кожне заряджання, громадську парковку, ремонт, обслуговування та інше. Однак він не враховував знос батареї та загальний знос автомобіля.
Протягом трьох років на заряджання його електромобіля витрачено 3617 доларів. За розрахунками автора відео, малолітражний Honda Civic витратив би за той самий період близько 9000 доларів. Також, поточний власник витратив близько 3000 доларів на обслуговування автомобіля, включаючи комплект нових дисків з шинами.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…