Двигун і трансмісія є уразливими компонентами в автомобілях, і потребують ретельного догляду, в іншому випадку ремонт може бути дуже дорогим. Особливо варто звернути увагу на корейські кросовери, де ці аспекти стають окремою темою для обговорення.
Наприклад, шестиступінчасті автоматичні трансмісії A6MF1 або A6F24, встановлені в кросоверах Kia та Hyundai, мають завищений регламент обслуговування. Виробник рекомендує заміну оливи кожні 90 тисяч кілометрів пробігу. Крім того, у корейських шестиступінчастих трансмісіях неможливо замінити фільтруючий елемент без повного розбирання самої трансмісії.
Крім того, автоматичні трансмісії часто виходять з ладу через перевантаження, зокрема під час буксирування причепа або подолання бездоріжжя.
Окрім того, конструкційна особливість шліцевого з’єднання кутового редуктора повного приводу може призводити до потрапляння вологи та утворення ржавчини, яка швидко пошкоджує шлиці. Так як ржавчина твердіша за матеріал шлиців, вони швидко стираються та пошкоджуються.
Тому рекомендується регулярно розбирати, чистити та змащувати редуктор, що може трохи продовжити його ресурс. Крім того, слід уникати глибоких калюж та сильного бездоріжжя.
При пробігу понад 100 000 кілометрів часто виходить з ладу передня хрестовина карданного вала. В такому випадку рекомендується також замінити підвісний підшипник та підвести вал в баланс.
З 1 січня 2025 року набуде чинності ухвалений Радою законопроєкт №8300 про «автоцивілку». Які ключові…
Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…
Якщо ми говоримо про найшвидші авто, мова, найімовірніше, йде про дорогі моделі, ціною в сотні…
Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…