Недостатній рівень оливи у двигуні внутрішнього згоряння може призвести до серйозних проблем з його роботою. Експерти автомобільної галузі дослідили, коли саме цей ефект починається і як його уникнути, інформує “Твоя МАШИНА”.
Система змащення двигуна базується на безперервному русі оливи по спеціальних каналах, які забезпечують потік масла до тертя деталей двигуна. Відповідальність за цей процес покладається на масляний насос, який підкачує оливу з картера і розподіляє її по системі. Щоб забезпечити запас оливи, картер містить більше масла, ніж потрібно для нормальної роботи.
Проте, коли рівень оливи опускається нижче мінімальної позначки на щупі, це не означає, що система зупиняється. Масляний насос продовжує працювати, підтримуючи необхідний тиск оливи для забезпечення нормальної роботи двигуна. Необхідно звернути увагу, що небезпечним не є сам низький рівень оливи, але критичне падіння тиску. Це може статися, наприклад, при поломці насоса або значних витратах оливи, коли в систему потрапляє повітря замість масла. У таких випадках на приладовій панелі сучасного автомобіля загорається червона лампа, сигналізуючи про необхідність негайного зупинення транспортного засобу.
Низький рівень оливи також негативно впливає на роботу двигуна. Зменшення кількості робочої рідини збільшує навантаження на насос, оскільки олива не має достатнього часу для охолодження в картері перед повторним прокачуванням по системі. Це призводить до збільшення тертя і скорочення терміну служби двигуна. Крім того, олива швидко втрачає свої корисні властивості і перестає ефективно захищати двигун.
Отже, фахівці рекомендують завжди слідкувати за рівнем оливи у двигуні і своєчасно додавати необхідну кількість, як це вказано в інструкції з експлуатації автомобіля. Вчасне поповнення оливи гарантує надійний захист двигуна та його тривалий термін служби.
Кросовери сьогодні на піку популярності, українці цінують їх за комфорт, практичність і вседорожність. Багато хто…
Придбання автомобіля - це саме по собі відповідальне завдання, до якого не варто підходити легковажно.…
Більшість автовиробників рекомендує автовласникам проводити повну заміну моторної оливи в двигуні кожні 15 000 кілометрів.…
Складно знайти людину, яка краще розуміється на надійності автомобілів, ніж механік із багаторічним досвідом роботи.…
Ремінь ГРМ в автомобілі є важливим елементом, хоч і залишається при цьому витратним матеріалом, що…
Замерзле лобове скло автомобіля взимку стає чи не найбільш дратівливою проблемою для водіїв, яким доводиться…