Прототип дводверного седана ЗАЗ-966 суттєво відрізнявся зовнішнім виглядом від серійної моделі. Найбільш очевидною відмінністю була задня частина прототипу.
У мережі з’явилися фотографії оригінального дизайну “вухатого” ЗАЗ-966. На початковому етапі розробки дизайнери мали своє власне бачення автомобіля.
ЗАЗ-966, який став відомим багатьом українцям, був представлений у 1967 році. Цей компактний дводверний седан мав задньопоставлений двигун.
Культовий “Запорожець” полюбився автолюбителям своєю доступністю та надійністю. Він також володів непоганою прохідністю, особливо для свого класу.
Після дебюту “горбатого” ЗАЗ-965 у 1960 році, завод почав розробляти нову модель ЗАЗ-966. Вже в листопаді 1961 року був представлений перший прототип.
Серійна модель ЗАЗ-966 зберегла багато елементів дизайну прототипу, але між ними є численні відмінності. Прототип 1961 року мав більш гармонійну форму кузова з закругленим заднім бічним склом.
У прототипі була більш компактна радіаторна решітка з закругленим дизайном, яка не з’єднувала передні фари, як у серійній моделі.
Іншою помітною відмінністю був дизайн задньої частини автомобіля. У прототипі вона мала стрімкіші вигини та вертикальні задні ліхтарі.
Бокові повітрозабірники прототипа відрізнялися від серійної моделі. Вони були компактнішими та мали іншу обробку з хромом.
Інші відмінності включали бампери, лобове скло, дах та логотипи. З годинами ЗАЗ-966 отримав знайомий дизайн і став одним з найпопулярніших автомобілів у СРСР.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…