Відповідно до дослідження, проведеного виданням iSeeCars, виявлено, що колір кузова автомобіля може впливати на його ліквідність на вторинному ринку, а також на ціну, за яку покупці готові придбати авто. Згідно з цим дослідженням, середній автомобіль втрачає близько 22,5% своєї вартості протягом трьох років, проте машини жовтого кольору втрачають лише 13,5%, що є значно меншим показником.
У рейтингу популярності кольорів на вторинному ринку бежевий колір посідає друге місце зі зниженням вартості в 17,8% за три роки, а третю позицію займає помаранчевий колір з втратою в 18,4%. Далі слідують зелений (19,2%), червоний (20,6%), білий (21,9%), блакитний (22%) та сірий (22,5%) кольори кузова.
Поясненням успіху автомобілів жовтого кольору є їхній обмежений розповсюд, у порівнянні з попитом на них. Те саме стосується і автомобілів помаранчевого та зеленого кольору, які також відзначаються високим попитом порівняно з обмеженою кількістю пропозицій на ринку.
В Україні останніми роками спостерігається різке зростання кількості порушень ПДР у частині нетверезого водіння. Як…
Дотримання безпечної дистанції між автомобілями на дорозі є найважливішою вимогою ПДР, яка дозволяє запобігти аварійній…
В Україні суди стали частіше відмовляти в притягненні до адміністративної відповідальності водіїв за перевищення швидкості.…
Купівля вживаного автомобіля може допомогти заощадити купу грошей, але лише за умови, що ви маєте…
Зростання цін на автомобільне пальне в Україні змушує вітчизняних керманичів шукати способи економії. Особливо це…
За всю історію автомобілебудування робилися численні спроби створити транспортний засіб, який буде однаково добре пересуватися…