Відповідно до дослідження, проведеного виданням iSeeCars, виявлено, що колір кузова автомобіля може впливати на його ліквідність на вторинному ринку, а також на ціну, за яку покупці готові придбати авто. Згідно з цим дослідженням, середній автомобіль втрачає близько 22,5% своєї вартості протягом трьох років, проте машини жовтого кольору втрачають лише 13,5%, що є значно меншим показником.
У рейтингу популярності кольорів на вторинному ринку бежевий колір посідає друге місце зі зниженням вартості в 17,8% за три роки, а третю позицію займає помаранчевий колір з втратою в 18,4%. Далі слідують зелений (19,2%), червоний (20,6%), білий (21,9%), блакитний (22%) та сірий (22,5%) кольори кузова.
Поясненням успіху автомобілів жовтого кольору є їхній обмежений розповсюд, у порівнянні з попитом на них. Те саме стосується і автомобілів помаранчевого та зеленого кольору, які також відзначаються високим попитом порівняно з обмеженою кількістю пропозицій на ринку.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…