Відповідно до дослідження, проведеного виданням iSeeCars, виявлено, що колір кузова автомобіля може впливати на його ліквідність на вторинному ринку, а також на ціну, за яку покупці готові придбати авто. Згідно з цим дослідженням, середній автомобіль втрачає близько 22,5% своєї вартості протягом трьох років, проте машини жовтого кольору втрачають лише 13,5%, що є значно меншим показником.
У рейтингу популярності кольорів на вторинному ринку бежевий колір посідає друге місце зі зниженням вартості в 17,8% за три роки, а третю позицію займає помаранчевий колір з втратою в 18,4%. Далі слідують зелений (19,2%), червоний (20,6%), білий (21,9%), блакитний (22%) та сірий (22,5%) кольори кузова.
Поясненням успіху автомобілів жовтого кольору є їхній обмежений розповсюд, у порівнянні з попитом на них. Те саме стосується і автомобілів помаранчевого та зеленого кольору, які також відзначаються високим попитом порівняно з обмеженою кількістю пропозицій на ринку.
Днями соцмережі сколихнуло вірусне відео, на якому водій седану на засніженій стоянці паркує свій автомобіль…
Існує стереотип, що автомобілі представницького класу коштують, як квартира. Насправді на вторинному ринку завжди можна…
Компанія Nissan еде активні приготування до презентації свого оновленого седану Versa. Про це повідомляє Carscoops,…
В американському Сан-Франциско місцевий сервіс безпілотних таксі Waymo зіткнувся з серйозною проблемою, коли на міській…
Німецький автовиробник BMW зробив перший крок до монополізації послуг ремонту своїх автомобілів. Як повідомляє Carscoops,…
Дорожні знаки в різних країнах іноді змінюються настільки часто, що водії просто не встигають їх…