Відповідно до дослідження, проведеного виданням iSeeCars, виявлено, що колір кузова автомобіля може впливати на його ліквідність на вторинному ринку, а також на ціну, за яку покупці готові придбати авто. Згідно з цим дослідженням, середній автомобіль втрачає близько 22,5% своєї вартості протягом трьох років, проте машини жовтого кольору втрачають лише 13,5%, що є значно меншим показником.
У рейтингу популярності кольорів на вторинному ринку бежевий колір посідає друге місце зі зниженням вартості в 17,8% за три роки, а третю позицію займає помаранчевий колір з втратою в 18,4%. Далі слідують зелений (19,2%), червоний (20,6%), білий (21,9%), блакитний (22%) та сірий (22,5%) кольори кузова.
Поясненням успіху автомобілів жовтого кольору є їхній обмежений розповсюд, у порівнянні з попитом на них. Те саме стосується і автомобілів помаранчевого та зеленого кольору, які також відзначаються високим попитом порівняно з обмеженою кількістю пропозицій на ринку.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…