Архівні фото електромобіля “Київ-1103” були опубліковані, розкриваючи цікаву історію цього проекту, який не був запущений у серійне виробництво.
На початку 90-х років електрокар “Київ-1103” був розроблений в Науково-виробничому центрі “Інформатика” та Інституті електрозварювання ім. Є. Є. Патона. Керівником проекту був Володимир Татаренко, кандидат технічних наук.
Для мотора електромобіля використали електростартер від винищувача МіГ-29, які були доступні на той час. Цей мотор мав потужність 25 к.с. і вагу всього 11 кг.
В Ізраїлі спеціально для “Київ-1103” була розроблена акумуляторна батарея, яка пізніше була використана для Renault Fluence Z.E. Завдяки цій батареї електромобіль міг подолати до 200 км без підзарядки. Кузов автомобіля був спроєктований в Чехії з легкого склопластику.
“Київ-1103” був активно тестований на автодромі “Чайка” у Києві та демонструвався на різних виставках. Планувалося, що цей електромобіль буде продаватися не лише в Україні, але і в Європі.
Для реалізації проекту було створено АТ “Електромобіль”. Іноземні інвестори виявили зацікавленість у проекті, навіть Deutsche Bank був готовий надати кредит для організації виробництва. Однак, єдиною умовою для отримання кредиту були гарантії з боку уряду, які не були надані.
Без фінансування подальший розвиток проекту став неможливим, і “Київ-1103” припинив своє існування в 2002 році, а його кузов залишився на одній зі столичних СТО.
Renault показала модель Boreal – повнорозмірний кросовер для понад 70 країн. Як пише "Авто24", його…
Спека тисне не лише на водіїв. Автомобілям у липневу спеку теж несолодко. Те, що здається…
На трасі мотоциклісти спілкуються без слів. Жести замінюють крик, клаксони й рації. Один із найпоширеніших…
Деякі помилки за кермом – не від поспіху й не від страху. Вони буденні. Повторюються…
Після сильної зливи вулиці міста швидко вкриваються водою. Ніби нічого страшного – трохи зачепив колесом,…
Водіям в Україні підкинули чергову схему шахрайства – цього разу все розігрується на перехрестях без…