В США був опублікований рейтинг лояльності автовласників до різних марок автомобілів. Експерти з S&P Global Mobility провели дослідження, щоб визначити, які бренди найчастіше обирають власники автомобілів для повторної покупки.
Під час дослідження були опитані власники авто різних марок, і експерти виявили, які з них готові знову придбати автомобіль того ж бренду, яким вони вже користуються. Рейтинги були складені окремо для масових і преміальних марок автомобілів.
Tesla беззаперечно лідирує з результатом 68% власників електрокарів цього бренду, які планують залишитися лояльними. Цей бренд також займає перше місце серед преміальних марок.
У топ-5 також потрапили BMW, Mercedes-Benz, Lexus і Cadillac.
У масовому сегменті лідером залишається Ford з показником 59,5%, а на другому місці з невеликим відставанням розташувався Chevrolet з результатом 57,1%. До топ-5 також увійшли Subaru, Nissan, Kia і Hyundai.
Днями соцмережі сколихнуло вірусне відео, на якому водій седану на засніженій стоянці паркує свій автомобіль…
Існує стереотип, що автомобілі представницького класу коштують, як квартира. Насправді на вторинному ринку завжди можна…
Компанія Nissan еде активні приготування до презентації свого оновленого седану Versa. Про це повідомляє Carscoops,…
В американському Сан-Франциско місцевий сервіс безпілотних таксі Waymo зіткнувся з серйозною проблемою, коли на міській…
Німецький автовиробник BMW зробив перший крок до монополізації послуг ремонту своїх автомобілів. Як повідомляє Carscoops,…
Дорожні знаки в різних країнах іноді змінюються настільки часто, що водії просто не встигають їх…