Влітку без кондиціонера – неможливо уявити комфортну поїздку. Проте, жодне правило не без винятку, і саме влітку він часто виходить з ладу.
Відсутність прохолоди в салоні та характерне клацання під капотом у трьох випадках з чотирьох означають непрацюючу муфту компресора кондиціонера. Зазвичай, ця проблема виникає в місті під час літніх спекотних днів. Муфта компресора – простий за структурою вузол, оснащений запаяним усередині запобіжником. При його згорянні, потрібно не лише замінити саму муфту, а й відключити компресор кондиціонера та провести нову заправку системи. Крім того, у компресора є підшипник, який може заклинити.
Основна частина автомобілів у світі обладнана надійними компресорами Denso, які здатні прослужити до 250 000-300 000 км при правильному використанні. Тому, крім ремонту, важливо з’ясувати причини поломки, щоб уникнути повторної неполадки.
За даними фахівців, найчастіше причиною згоряння муфти кондиціонера є забитий радіатор охолодження. Таким чином, перед заміною несправного вузла, рекомендується промити радіатор охолодження.
Існує також посередній варіант – заміна муфти без зняття компресора. Для цього застосовується спеціальна гайка, яку потрібно дуже точно встановити, після чого ремонт можна вважати завершеним, і компресор можна заправляти.
Коли сідаєш за кермо легендарного авто очікування високі. А коли це ще й новий Honda…
У Верховній Раді обговорюють законопроєкт, що посилює штрафи за систематичні порушення ПДР, з метою покращення…
Молодість, амбіції, перші серйозні кроки в кар'єрі... Це час, коли хочеться не просто їздити за…
Велика Британія передає Україні зенітно-ракетні комплекси Raven на шасі Supacat HMT 600, які забезпечують високу…
У 2025 році дизельні кросовери продовжують залишатися актуальними для українських водіїв, особливо для тих, хто…
Дізнайтеся, як захистити свої права при незначних порушеннях ПДР та уникнути штрафів за допомогою усних…