Статті

Водіям розповіли, що найчастіше «вбиває» кондиціонер в машині

Влітку без кондиціонера – неможливо уявити комфортну поїздку. Проте, жодне правило не без винятку, і саме влітку він часто виходить з ладу.

Відсутність прохолоди в салоні та характерне клацання під капотом у трьох випадках з чотирьох означають непрацюючу муфту компресора кондиціонера. Зазвичай, ця проблема виникає в місті під час літніх спекотних днів. Муфта компресора – простий за структурою вузол, оснащений запаяним усередині запобіжником. При його згорянні, потрібно не лише замінити саму муфту, а й відключити компресор кондиціонера та провести нову заправку системи. Крім того, у компресора є підшипник, який може заклинити.

Основна частина автомобілів у світі обладнана надійними компресорами Denso, які здатні прослужити до 250 000-300 000 км при правильному використанні. Тому, крім ремонту, важливо з’ясувати причини поломки, щоб уникнути повторної неполадки.

За даними фахівців, найчастіше причиною згоряння муфти кондиціонера є забитий радіатор охолодження. Таким чином, перед заміною несправного вузла, рекомендується промити радіатор охолодження.

Існує також посередній варіант – заміна муфти без зняття компресора. Для цього застосовується спеціальна гайка, яку потрібно дуже точно встановити, після чого ремонт можна вважати завершеним, і компресор можна заправляти.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025