Влітку без кондиціонера – неможливо уявити комфортну поїздку. Проте, жодне правило не без винятку, і саме влітку він часто виходить з ладу.
Відсутність прохолоди в салоні та характерне клацання під капотом у трьох випадках з чотирьох означають непрацюючу муфту компресора кондиціонера. Зазвичай, ця проблема виникає в місті під час літніх спекотних днів. Муфта компресора – простий за структурою вузол, оснащений запаяним усередині запобіжником. При його згорянні, потрібно не лише замінити саму муфту, а й відключити компресор кондиціонера та провести нову заправку системи. Крім того, у компресора є підшипник, який може заклинити.
Основна частина автомобілів у світі обладнана надійними компресорами Denso, які здатні прослужити до 250 000-300 000 км при правильному використанні. Тому, крім ремонту, важливо з’ясувати причини поломки, щоб уникнути повторної неполадки.
За даними фахівців, найчастіше причиною згоряння муфти кондиціонера є забитий радіатор охолодження. Таким чином, перед заміною несправного вузла, рекомендується промити радіатор охолодження.
Існує також посередній варіант – заміна муфти без зняття компресора. Для цього застосовується спеціальна гайка, яку потрібно дуже точно встановити, після чого ремонт можна вважати завершеним, і компресор можна заправляти.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…