Влітку без кондиціонера – неможливо уявити комфортну поїздку. Проте, жодне правило не без винятку, і саме влітку він часто виходить з ладу.
Відсутність прохолоди в салоні та характерне клацання під капотом у трьох випадках з чотирьох означають непрацюючу муфту компресора кондиціонера. Зазвичай, ця проблема виникає в місті під час літніх спекотних днів. Муфта компресора – простий за структурою вузол, оснащений запаяним усередині запобіжником. При його згорянні, потрібно не лише замінити саму муфту, а й відключити компресор кондиціонера та провести нову заправку системи. Крім того, у компресора є підшипник, який може заклинити.
Основна частина автомобілів у світі обладнана надійними компресорами Denso, які здатні прослужити до 250 000-300 000 км при правильному використанні. Тому, крім ремонту, важливо з’ясувати причини поломки, щоб уникнути повторної неполадки.
За даними фахівців, найчастіше причиною згоряння муфти кондиціонера є забитий радіатор охолодження. Таким чином, перед заміною несправного вузла, рекомендується промити радіатор охолодження.
Існує також посередній варіант – заміна муфти без зняття компресора. Для цього застосовується спеціальна гайка, яку потрібно дуже точно встановити, після чого ремонт можна вважати завершеним, і компресор можна заправляти.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…