Перегрівання двигуна називають однією з найбільш серйозних проблем при використанні авто. Подібний стан при тривалому ефекті може призвести до поломки мотора, ремонт якого обійдеться власнику в копієчку. У зв’язку з цим експерти рекомендують уважніше стежити за станом силової установки.
Але що робити, якщо двигун гріється на холостих обертах? При цьому якщо натиснути педаль газу, то температура відразу знижується. Багато хто не бачать зв’язку між дросельною заслінкою та системою охолодження, але вона є. Експерти вказують, що машина прямо «натякає» таким чином, що з охолодженням ДВЗ є серйозні проблеми.
При підвищенні оборотів двигуна збільшується швидкість обертання колінчастого та розподільчих валів. Відповідно частіше обертається і ремінь додаткового обладнання, а він безпосередньо пов’язаний із системою охолодження. Іноді з вентилятором, практично завжди – з помпою.
Тривала експлуатація та використання низькоякісної рідини, що охолоджує ДВС, можуть «з’їсти» крильчатку водяного насоса. Агрегат з часом перестає прокачувати рідину в потрібних обсягах саме на холостих обертах, а при натисканні на педаль газу цілком виконує свою функцію. Вирішенням проблеми може стати ремонт або повна заміна помпи.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…