Непроста економічна ситуація в Україні, а також високі ціни на бензин і дизпаливо змушують багатьох автомобілістів замислитися над переведенням свого автомобіля на газобалонне обладнання (ГБО). Однак мало хто знає, що є ціла низка негативних наслідків такого рішення.
Експерти порталу Avtosota назвали 5 причин, чому не варто переводити свою машину на ГБО.
Довга окупність обладнання
На сьогоднішній день встановлення ГБО з документами може коштувати 20 тисяч гривень. При ціні на газ 25 гривень за літр та підвищеній витраті цього палива, за підрахунками експерта, на окупність переобладнання піде щонайменше півроку.
Падіння потужності двигуна
Зазначається, що після переходу на пропан-бутан падіння потужності авто становитиме близько 10-15%, що для авто з двигуном 100 к.с. буде відчутним.
Скорочення ресурсу ДВЗ
Зріджений нафтовий газ суттєво скорочує термін служби клапанів та головки блоку циліндрів. За оцінками експертів, вже після 200 тисяч кілометрів доведеться ремонтувати двигун.
Низька якість газу
На українських АЗС помічені масові випадки торгівлі неякісним газом із порушенням технології виробництва.
Відсутність нормальної інфраструктури
Більшість газових заправок розташовані в промзонах, далеко від густонаселених районів і не відрізняються якісним сервісом.
На тлі зростання цін на бензин і дизельне паливо українці активно переводять свої автомобілі на…
Ремені безпеки є одним із найважливіших елементів захисту в автомобілі, і їх правильне використання може…
Кожному водієві відома ситуація, коли яскраве світло фар автомобілів, що їдуть позаду, заважає керувати автомобілем…
Сучасні автомобілі, хоча й оснащені численними технологіями, як-от камери заднього виду і парктроніки, як і…
Гальмівна система - одна з найважливіших частин автомобіля, від якої безпосередньо залежить безпека на дорозі.…
На українському авторинку час від часу можна знайти автомобілі, які постраждали внаслідок стихії або просто…