Аналітики опитали жінок-автовласників пострадянського простору й склали рейтинг найбільш «жіночих брендів». До нього увійшли марки, яким надають перевагу представниці прекрасної статі.
Найчастіше жінки віддавали перевагу Chery, у автомобілів якої 22,1% власників (з числа учасників опитування) – жінки.
На другому місці за цим показником – Daewoo (19,5%).
Далі практично з однаковими результатами розмістились Datsun і Lifan (17,4% і 17,2% відповідно), а замикає п’ятірку лідерів Peugeot (16,6%).
До ТОП-10 також увійшли Citroen (15,3%), Suzuki (14,4%), Geely (14%), Hyundai (13%) і Opel (12%).
Під час дослідження було сумарно опрацьовано понад 180 тисяч анкет респондентів у віці від 18 до 65 років.
Коли мова заходить про італійських автовиробників, слід розуміти, що Alfa Romeo – це не просто…
Якщо вам важлива швидкість, але бюджет обмежений, не впадайте у відчай. На автомобільному ринку є…
Багато водіїв навіть не замислюються про важливість використання в процесі експлуатації автомобіля правильних коліс. Існує…
У Кривому Розі виявили водія, який 25 років їздив із фальшивим посвідченням водія. Виявити підробку…
Автомобільні шини – це не тільки основний контакт вашого автомобіля з дорогою, а й один…
Українські водії звикли до усвідомлення того, що їхні автомобілі – це їхня власність, яка є…