Незважаючи на глобальний тренд на електрокари на автомобільному ринку, цей сегмент має суттєвий недолік — невеликий запас ходу. Більшість авто на електричній тязі не проїдуть більше ніж 300 км на одному заряді.
Виробники електрокарів часто завищують реальні характеристики своїх моделей, щоб підвищити їхню маркетингову привабливість. У результаті багато автомобілістів за фактом стикаються з реальністю постфактум.
Експерти німецького автомобільного клубу ADAC перевірили реальний запас ходу моделей, які, за заявами виробників, є найдальнохіднішими електрокарами. У підсумку було складено справедливий рейтинг авто з розрахунку максимальної дистанції, яку вони можуть подолати на одному заряді. Виглядає він так:
BMW iX xDrive 50 – 610 км (заявлено 650 км);
Mercedes-Benz EQS 450+ – 575 км (заявлено 563 км);
Hyundai Ioniq 6 – 555 км (заявлено 614 км);
BMW i7 xDrive 60 – 545 км (заявлено 510 км);
Mercedes-Benz EQE 350+ – 530 км (заявлено 590 км);
Mercedes EQS 580 4Matic – 530 км (заявлено 505 км);
BMW i4 eDrive40 – 490 км (заявлено 590 км);
Nio ET7 – 485 км (заявлено 700 км);
Ford Mustang Mach-E Extended Range – 480 км (заявлено 502 км);
Polestar 2 Long Range Single Motor – 480 км (заявлено 420 км).
Багато автомобілістів побоюються, що після підвищення цін на пальне заправні станції можуть занижувати фактичну кількість…
Часто ми чуємо про "стиль життя" у контексті одягу, подорожей чи хобі. Але чи може…
В Україні керування автомобілем без водійського посвідчення вважається порушенням, яке тягне за собою серйозні штрафи.…
При виборі автомобіля важливо не тільки звертати увагу на дизайн, комфорт та комплектацію, але й…
Попит на вживані автомобілі зі США в Україні залишається стабільно високим. У лютому 2025 року…
Компанія Volkswagen готує до виходу на український ринок новий великий кросовер VW Tayron. Це практичніша…