Незважаючи на глобальний тренд на електрокари на автомобільному ринку, цей сегмент має суттєвий недолік — невеликий запас ходу. Більшість авто на електричній тязі не проїдуть більше ніж 300 км на одному заряді.
Виробники електрокарів часто завищують реальні характеристики своїх моделей, щоб підвищити їхню маркетингову привабливість. У результаті багато автомобілістів за фактом стикаються з реальністю постфактум.
Експерти німецького автомобільного клубу ADAC перевірили реальний запас ходу моделей, які, за заявами виробників, є найдальнохіднішими електрокарами. У підсумку було складено справедливий рейтинг авто з розрахунку максимальної дистанції, яку вони можуть подолати на одному заряді. Виглядає він так:
BMW iX xDrive 50 – 610 км (заявлено 650 км);
Mercedes-Benz EQS 450+ – 575 км (заявлено 563 км);
Hyundai Ioniq 6 – 555 км (заявлено 614 км);
BMW i7 xDrive 60 – 545 км (заявлено 510 км);
Mercedes-Benz EQE 350+ – 530 км (заявлено 590 км);
Mercedes EQS 580 4Matic – 530 км (заявлено 505 км);
BMW i4 eDrive40 – 490 км (заявлено 590 км);
Nio ET7 – 485 км (заявлено 700 км);
Ford Mustang Mach-E Extended Range – 480 км (заявлено 502 км);
Polestar 2 Long Range Single Motor – 480 км (заявлено 420 км).
Фахівець підкреслює, що 2-літрові двигуни Theta та Nu у Hyundai і Kia мають серйозні проблеми,…
Поліція Київської області роз’яснила, що таке безпечна швидкість та дистанція, та як вони впливають на…
Зекономте паливо за допомогою простої кнопки в авто. Дізнайтеся, як правильно використовувати кондиціонер для зниження…
Дізнайтеся про три винятки, коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: команди регулювальника, завершення маневру…
Заправка з увімкненим двигуном є небезпечною: ризик вибуху, штрафи та проблеми з автівкою. Вимикайте мотор…
Купуючи автомобіль із пробігом, водії часто орієнтуються на бренд, рік випуску чи комплектацію, але зовсім…