Незважаючи на глобальний тренд на електрокари на автомобільному ринку, цей сегмент має суттєвий недолік — невеликий запас ходу. Більшість авто на електричній тязі не проїдуть більше ніж 300 км на одному заряді.
Виробники електрокарів часто завищують реальні характеристики своїх моделей, щоб підвищити їхню маркетингову привабливість. У результаті багато автомобілістів за фактом стикаються з реальністю постфактум.
Експерти німецького автомобільного клубу ADAC перевірили реальний запас ходу моделей, які, за заявами виробників, є найдальнохіднішими електрокарами. У підсумку було складено справедливий рейтинг авто з розрахунку максимальної дистанції, яку вони можуть подолати на одному заряді. Виглядає він так:
BMW iX xDrive 50 – 610 км (заявлено 650 км);
Mercedes-Benz EQS 450+ – 575 км (заявлено 563 км);
Hyundai Ioniq 6 – 555 км (заявлено 614 км);
BMW i7 xDrive 60 – 545 км (заявлено 510 км);
Mercedes-Benz EQE 350+ – 530 км (заявлено 590 км);
Mercedes EQS 580 4Matic – 530 км (заявлено 505 км);
BMW i4 eDrive40 – 490 км (заявлено 590 км);
Nio ET7 – 485 км (заявлено 700 км);
Ford Mustang Mach-E Extended Range – 480 км (заявлено 502 км);
Polestar 2 Long Range Single Motor – 480 км (заявлено 420 км).
Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер закликав водіїв постійно стежити за технічним станом своїх автомобілів. Серед…
Надійність і довговічність завжди є одними з найважливіших якостей при виборі автомобіля. Не секрет, що…
У США задумалися про дивний жест поліцейських, які зупиняють автомобіль порушника на дорозі. На численних…
В Україні переважно вважається, що миття машини - справа суто естетична. Мовляв, їздити на брудному…
В Україні поширена практика, коли водії автомобілів кидають їх на стоянці з поверненими колесами. Вважається,…
В Україні суди стали частіше відмовляти у штрафах для водіїв за порушення швидкісного режиму. Йдеться…