Незважаючи на глобальний тренд на електрокари на автомобільному ринку, цей сегмент має суттєвий недолік — невеликий запас ходу. Більшість авто на електричній тязі не проїдуть більше ніж 300 км на одному заряді.
Виробники електрокарів часто завищують реальні характеристики своїх моделей, щоб підвищити їхню маркетингову привабливість. У результаті багато автомобілістів за фактом стикаються з реальністю постфактум.
Експерти німецького автомобільного клубу ADAC перевірили реальний запас ходу моделей, які, за заявами виробників, є найдальнохіднішими електрокарами. У підсумку було складено справедливий рейтинг авто з розрахунку максимальної дистанції, яку вони можуть подолати на одному заряді. Виглядає він так:
BMW iX xDrive 50 – 610 км (заявлено 650 км);
Mercedes-Benz EQS 450+ – 575 км (заявлено 563 км);
Hyundai Ioniq 6 – 555 км (заявлено 614 км);
BMW i7 xDrive 60 – 545 км (заявлено 510 км);
Mercedes-Benz EQE 350+ – 530 км (заявлено 590 км);
Mercedes EQS 580 4Matic – 530 км (заявлено 505 км);
BMW i4 eDrive40 – 490 км (заявлено 590 км);
Nio ET7 – 485 км (заявлено 700 км);
Ford Mustang Mach-E Extended Range – 480 км (заявлено 502 км);
Polestar 2 Long Range Single Motor – 480 км (заявлено 420 км).
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…