Мало хто знає, але Україна розробляла власний позашляховик, котрий планувалося запустити у серійне виробництво. Створенням авто займався Луцький автозавод.
Початок розробок позашляховика ЛуАЗ було покладено ще 40 років тому. У 1984 році був представлений перший прототип позашляховика ЛуАЗ-1301, побудований на базі ЛуАЗ-969М. Багатьом він зовні нагадував Suzuki Samurai.
Керівництво заводу не було вражене зразком, але роботи над модернізацією моделі продовжилися. Так до 1988 року було створено другу генерацію ЛуАЗ-1301. Модель використовувала деталі та компоненти багатьох інших радянських авто. Вперше вона була представлена широкому загалу 1994 року на автосалоні в Москві.
Позашляховик мав повний привід та блокування міжосьового диференціалу. У підвісці використовувалися пневмобалони замість пружин.
Незважаючи на офіційну презентацію, до серії ця версія також не пішла. Роботи над модернізацією ЛуАЗ-1301 тривали до 2002 року, коли було показано остаточний варіант моделі. Машина отримала 1,1-літровий 53-сильний двигун МЕМЗ-245. Очікувалося, що з конвеєра український позашляховик зійде вже 2024 року, проте цього не сталося. У 2006 році компанія «Богдан», що володіє ЛуАЗ, остаточно поховала власний проект на користь складання автомобілів ВАЗу.
Чимало автолюбителів прагнуть поліпшити зовнішній вигляд своїх автомобілів, вдаючись до встановлення коліс більшого діаметра. Однак…
Перестановка коліс на автомобілі - важлива процедура, яка допомагає продовжити термін служби шин і забезпечити…
Весна - це час нових починань, і якщо ви плануєте придбати новий автомобіль, зараз саме…
Патрульна поліція України у себе в Телеграмі звернулася до водіїв усіх механічних транспортних засобів із…
Багато автомобілістів часто роблять одну й ту саму помилку під час завершення поїздки - спершу…
Стало відомо, які дизельні автомобілі воліють купувати українці як на первинному, так і на вторинному…