Мало хто знає, але Україна розробляла власний позашляховик, котрий планувалося запустити у серійне виробництво. Створенням авто займався Луцький автозавод.
Початок розробок позашляховика ЛуАЗ було покладено ще 40 років тому. У 1984 році був представлений перший прототип позашляховика ЛуАЗ-1301, побудований на базі ЛуАЗ-969М. Багатьом він зовні нагадував Suzuki Samurai.
Керівництво заводу не було вражене зразком, але роботи над модернізацією моделі продовжилися. Так до 1988 року було створено другу генерацію ЛуАЗ-1301. Модель використовувала деталі та компоненти багатьох інших радянських авто. Вперше вона була представлена широкому загалу 1994 року на автосалоні в Москві.
Позашляховик мав повний привід та блокування міжосьового диференціалу. У підвісці використовувалися пневмобалони замість пружин.
Незважаючи на офіційну презентацію, до серії ця версія також не пішла. Роботи над модернізацією ЛуАЗ-1301 тривали до 2002 року, коли було показано остаточний варіант моделі. Машина отримала 1,1-літровий 53-сильний двигун МЕМЗ-245. Очікувалося, що з конвеєра український позашляховик зійде вже 2024 року, проте цього не сталося. У 2006 році компанія «Богдан», що володіє ЛуАЗ, остаточно поховала власний проект на користь складання автомобілів ВАЗу.
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…
Поліція Сумщини звернулась до водіїв з застереженням щодо участі у сумнівних угодах щодо пригону вживаних…
Ціни на бензин в Україні і так непомірно високі, та й ще продовжують постійно підвищуватись.…
Практично кожен водій може потрапити в ДТП, хоча б тому, що аварія може статись з…
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…