Власникам автомобілів із газобалонним обладнанням (ГБО) взимку доводиться стикатися з низкою специфічних проблем. Ці проблеми можуть включати такі явища, як перемикання двигуна на бензин, непередбачені зупинки та інші незручності. Однак дотримання певних рекомендацій та піклування про технічний стан автомобіля можуть допомогти уникнути цих проблем.
Перед початком морозів рекомендується провести технічне обслуговування автомобіля. Якщо пробіг автомобіля перевищує 10 000 км, слід розглянути заміну газових фільтрів та, можливо, калібрування або заміну форсунок.
Взимку під час використання ГБО на рідкому газі необхідна спеціальна суміш зі зниженим вмістом бутану. Це забезпечує правильні умови випаровування та підвищує ефективність суміші. Бутан випаровується за високих температур, у той час як пропан випаровується за низьких температур. Для покращення якості газу взимку чи влітку можна відрегулювати його склад.
Крім того, утеплення деяких компонентів ГБО, наприклад, подача тепла із системи охолодження двигуна або використання негорючих матеріалів може допомогти зменшити вплив холоду на систему. Важливим моментом при експлуатації ГБО взимку є запуск та прогрівання двигуна з використанням бензину. Якщо у вас є автоматичне перемикання, воно буде автоматично. Однак, при ручному керуванні, рекомендується спочатку прогріти двигун до 50°C, забезпечивши теплий стан антифризу, а потім переключитися на газ. Важливо переконатись, що бензобак ніколи не порожній, щоб забезпечити перехід на газ.
При температурі нижче 30°C ГБО може не досягти необхідного тиску, і двигун автоматично переключатиметься на бензин. У деяких випадках це може спричинити споживання бензину навіть після прогріву. Важливо пам’ятати про нормальний рівень охолоджуючої рідини, щоб запобігти пошкодженню випарника редуктора. Також рекомендується періодично зливати конденсат, що утворюється, щоб уникнути проблем. При цьому бак із газом не слід заповнювати більш ніж на 80%, щоб врахувати розширення газу при підвищенні температури.
Важливо розуміти, що експлуатація ГБО потребує більш уважної діагностики та може скоротити термін служби автомобіля у деяких випадках. Деяка втрата потужності двигуна також може бути помічена під час використання ГБО. Тому важливо уважно стежити за станом системи та дотримуватись технічних рекомендацій.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…