В Україні немає організації, яка б відповідала за те, що відбувається на дорогах. Якщо раніше була ДАІ, яка за це відповідала, то зараз Нацполіція та патрульна поліція за це не відповідає. Перш за все на когось треба покласти відповідальність: хто повинен реально працювати над безпекою дорожнього руху.
Про це у коментарі «Вголосу» розповів автоюрист Богдан Глядик.
«Є пропозиція створити Національну агенцію з безпеки дорожнього руху, яка буде займатися аналізом ситуації на дорогах та ухвалюватиме відповідні рішення, а також відповідатиме за те, що відбувається на українських дорогах», – уточнив він.
За словами автоюриста, в Україні вже всі розуміють, що потрібно повернути контроль за дотриманням водіями правил дорожнього руху. В тому числі через автоматичну фіксацію ПДР. Адже сьогодні 40% усіх ДТП стається через перевищення швидкості.
«Ось уже три роки в Україні ніхто нікого не притягає до відповідальності за перевищення швидкості. Це просто абсурд. Якщо подолаємо цю проблему, думаю, щонайменше на 20% зменшиться аварійність на дорогах», – Богдан Глядик.
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…
Смартфони вже давно стали постійним супутником українців по життю. Автомобілісти не є виключенням. За кермом…
Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…
В Україні серед автомобілістів поширена звичка обслуговувати машину самотужки. Особливо, коли мова йде про такі…