В Україні немає організації, яка б відповідала за те, що відбувається на дорогах. Якщо раніше була ДАІ, яка за це відповідала, то зараз Нацполіція та патрульна поліція за це не відповідає. Перш за все на когось треба покласти відповідальність: хто повинен реально працювати над безпекою дорожнього руху.
Про це у коментарі «Вголосу» розповів автоюрист Богдан Глядик.
«Є пропозиція створити Національну агенцію з безпеки дорожнього руху, яка буде займатися аналізом ситуації на дорогах та ухвалюватиме відповідні рішення, а також відповідатиме за те, що відбувається на українських дорогах», – уточнив він.
За словами автоюриста, в Україні вже всі розуміють, що потрібно повернути контроль за дотриманням водіями правил дорожнього руху. В тому числі через автоматичну фіксацію ПДР. Адже сьогодні 40% усіх ДТП стається через перевищення швидкості.
«Ось уже три роки в Україні ніхто нікого не притягає до відповідальності за перевищення швидкості. Це просто абсурд. Якщо подолаємо цю проблему, думаю, щонайменше на 20% зменшиться аварійність на дорогах», – Богдан Глядик.
У Кривому Розі виявили водія, який 25 років їздив із фальшивим посвідченням водія. Виявити підробку…
Автомобільні шини – це не тільки основний контакт вашого автомобіля з дорогою, а й один…
Українські водії звикли до усвідомлення того, що їхні автомобілі – це їхня власність, яка є…
В Україні існує цілий перелік предметів, експлуатувати автомобіль без яких заборонено ПДР. Є навіть думка,…
В Україні тривають дискусії щодо доцільності зміни системи покарань водіїв за порушення ПДР. Свою думку…
Багато автомобілістів не стежать за змінами ПДР, спираючись на старі знання того "як потрібно їздити".…