Статті

Чому на іномарки раніше праве дзеркало ставили менше від лівого: названо цікаве пояснення

У 80-ті роки минулого століття багато європейських автомобілів мали особливість — праве бічне дзеркало заднього виду було значно меншим за розміром, ніж ліве. Цей феномен мав своєрідне пояснення, пов’язане із тісними вулицями європейських міст та змінами у габаритах автомобілів.

У ті часи багато європейських міст характеризувалися вузькими вулицями у своєму історичному центрі, що створювало труднощі для руху великих автомобілів. З розвитком технологій та зміною естетичних переваг довжина та ширина автомобілів стали збільшуватися. Проте, щоб полегшити маневрування в умовах вузьких міських вулиць, інженери вирішили зменшити розмір правого бічного дзеркала.

Логіка полягала в тому, що праве дзеркало, будучи меншим, менше зазнавало пошкоджень при зіткненнях і припарковуванні у вузьких місцях. Ліве дзеркало водій міг складати вручну, якщо бачив перешкоду, тоді як праве дзеркало через його недоступність для складання залишалося меншим.

Також варто зазначити, що на той час не всі автомобілі оснащувалися дзеркалами з правого боку через те, що обгін праворуч був рідкісним явищем або забороненим. Це також сприяло зменшенню розміру правого дзеркала.

З часом ситуація змінилася. Технологічні нововведення, включаючи гнучкі шарніри та електропривод дзеркал, дозволили створювати більш зручні та функціональні бічні дзеркала. Зрештою, розміри дзеркал стали симетричними, і зменшене праве дзеркало перестало бути стандартом через покращену технологію та збільшення габаритів автомобілів.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025