У 80-ті роки минулого століття багато європейських автомобілів мали особливість — праве бічне дзеркало заднього виду було значно меншим за розміром, ніж ліве. Цей феномен мав своєрідне пояснення, пов’язане із тісними вулицями європейських міст та змінами у габаритах автомобілів.
У ті часи багато європейських міст характеризувалися вузькими вулицями у своєму історичному центрі, що створювало труднощі для руху великих автомобілів. З розвитком технологій та зміною естетичних переваг довжина та ширина автомобілів стали збільшуватися. Проте, щоб полегшити маневрування в умовах вузьких міських вулиць, інженери вирішили зменшити розмір правого бічного дзеркала.
Логіка полягала в тому, що праве дзеркало, будучи меншим, менше зазнавало пошкоджень при зіткненнях і припарковуванні у вузьких місцях. Ліве дзеркало водій міг складати вручну, якщо бачив перешкоду, тоді як праве дзеркало через його недоступність для складання залишалося меншим.
Також варто зазначити, що на той час не всі автомобілі оснащувалися дзеркалами з правого боку через те, що обгін праворуч був рідкісним явищем або забороненим. Це також сприяло зменшенню розміру правого дзеркала.
З часом ситуація змінилася. Технологічні нововведення, включаючи гнучкі шарніри та електропривод дзеркал, дозволили створювати більш зручні та функціональні бічні дзеркала. Зрештою, розміри дзеркал стали симетричними, і зменшене праве дзеркало перестало бути стандартом через покращену технологію та збільшення габаритів автомобілів.
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…