Багато автовласників звикли піднімати повідки “двірників” на своїх машинах, особливо в періоди, коли снігопади стають звичайним явищем. Мета такої дії – уникнути примерзання гумок склоочисників до лобового скла. Однак, на практиці це може призвести до більш серйозних проблем.
Насправді “двірники” до скла притискаються спеціальними пружинками, захованими в основі кожного повідця. Піднімаючи повідці і залишаючи їх у такому положенні, ми розтягуємо ці пружини до максимальних значень, що призводить до втрати пружності. Чим довше вони у подібному становищі, то швидше зменшується їх ефективність.
Серйозний вплив на якість роботи “двірників” робить зусилля, з яким гумка очищувача притискається до скла. З ослабленою пружиною повідець навіть дорогі гумки можуть розмазувати бруд, не справляючись зі своїм завданням.
Таким чином, хоча піднімання “двірників” може запобігти примерзанню до скла, воно створює серйозніші проблеми, виводячи з ладу механізм роботи склоочисників. Найкраще зробити роботу “двірників” безперешкодною – активно очищати скло від снігу та льоду.
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…
Кросовери зараз на піку популярності, але універсали не здають позицій. Вони пропонують те, чого часто…
На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…