Багато автовласників звикли піднімати повідки “двірників” на своїх машинах, особливо в періоди, коли снігопади стають звичайним явищем. Мета такої дії – уникнути примерзання гумок склоочисників до лобового скла. Однак, на практиці це може призвести до більш серйозних проблем.
Насправді “двірники” до скла притискаються спеціальними пружинками, захованими в основі кожного повідця. Піднімаючи повідці і залишаючи їх у такому положенні, ми розтягуємо ці пружини до максимальних значень, що призводить до втрати пружності. Чим довше вони у подібному становищі, то швидше зменшується їх ефективність.
Серйозний вплив на якість роботи “двірників” робить зусилля, з яким гумка очищувача притискається до скла. З ослабленою пружиною повідець навіть дорогі гумки можуть розмазувати бруд, не справляючись зі своїм завданням.
Таким чином, хоча піднімання “двірників” може запобігти примерзанню до скла, воно створює серйозніші проблеми, виводячи з ладу механізм роботи склоочисників. Найкраще зробити роботу “двірників” безперешкодною – активно очищати скло від снігу та льоду.
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…
Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…