Фактично кожен другий автомобіль, що ввозився торік до України, не був новим. Але ж за них до бюджету сплачувалися податки. Тому нардепи пропонують і надалі стимулювати розвиток в Україні ринку вживаних транспортних засобів.
Логіка цілком зрозуміла: рівень доходів громадян упав настільки, що ввезти нове авто для переважної більшості — нереально. Разом з тим в Європі є чимало охочих позбутися старого й купити новий засіб пересування. Й українці допоможуть їм тим, що заберуть із європейських доріг ці якісні (у минулому) автомобілі.
Згідно з проектом «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (№9004) пропонується продовжити дію знижених ставок акцизного податку на вживані машини ще на 3 роки. Адже попереднє стимулювання у вигляді зниження ставок акцизного збору, що діє з 1.08.2016, завершиться наприкінці року.
Як зазначають автори документа, за 10 місяців 2017 року з 123 тис. імпортованих автомобілів 56 тис. — уживані. При цьому за них сплачено 4,3 млрд грн. митних зборів.
Аби українці не завозили брухт, планується, що пільгові ставки не поширюватимуться на легковики, вироблені до 1.01.2013.
Джерело: Газета Закон і Бізнес
Як відомо, в Україні можна отримати штраф за відсутність у водія при собі посвідчення на…
Їзда за кермом у темну пору доби стає для водіїв особливим викликом, що приховує за…
Як правило, огляд водія на стан алкогольного сп'яніння проходить швидко і без зайвих проблем. Якщо…
Кожен автомобіліст в Україні повинен знати про обов'язок мати страховий поліс ОСЦПВ. Його потрібно возити…
Така, здавалося б, проста і рутинна процедура для автомобіліста, як запуск двигуна, також потребує правильного…
Якщо ви шукаєте старий сімейний автомобіль з бюджетом менше 500 000 гривень, є кілька чудових…