2,5-літровий двигун 3GR-FSE, що встановлюється на седан Lexus IS250, експертами HotCars був визнаний найнадійнішим японським двигуном V6. Цей двигун вироблявся з 2006 до 2013 року і встановлювався виключно на розкішні седани Lexus IS250.
На другому місці опинився двигун 3,0-літровий силовий агрегат B58, розроблений BMW і встановлюваний Toyota Supra A90, а також BMW M340i.
Третє місце посів 3,5-літровий двигун JNC1, який використовується у Acura NSX.
Крім трійки лідерів також були визнані інші видатні японські двигуни V6, включаючи Toyota 1FZ-E (Land Cruiser), Nissan P40 (Patrol 160), Mitsubishi 6g74 (Pajero Evolution), Toyota 7M-GTE (Supra), Toyota 2GR-KS Tacoma), Honda C30A VTEC (NSX) та Nissan VR38DETT (R35 GTR).
Ці двигуни поєднують у собі потужність, надійність і продуктивність, і вони, як і раніше, користуються високою оцінкою як серед ентузіастів, так і серед звичайних водіїв, підкреслюючи їхнє важливе місце в історії японської автомобільної індустрії.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…