Статті

Водіям розповіли, який вид антифризу категорично не можна доливати до автомобіля

Автомобільні системи охолодження відіграють ключову роль у підтримці нормальної температури двигуна, запобігаючи його перегріву та забезпечуючи ефективну роботу. Антифриз є важливою складовою цієї системи, запобігаючи замерзанню в холодну погоду та перегріву у спеку. Однак багато власників автомобілів не усвідомлюють, що змішувати антифриз різного кольору може призвести до серйозних проблем.

Різні кольори антифризу: що це означає?

Виробники антифризів додають різні барвники для позначення хімічного складу та захисних властивостей продукту.

G11 – синій або зелений: традиційний антифриз, що містить силікати. Зазвичай використовується в американських та європейських автомобілях.

G12 – помаранчевий/рожевий: антифриз з органічними кислотами (OAT) для покращеного захисту та тривалого терміну служби. Зазвичай використовується у деяких азіатських автомобілях.

G12+ — помаранчевий/рожевий, є вдосконаленим варіантом G12 з додатковими добавками для покращеного захисту двигуна.

G12++ – зазвичай фіолетовий або яскраво-рожевий, містить органічні кислоти у своєму складі, що забезпечує ефективний захист від корозії. Має розширені характеристики для захисту системи охолодження. Він призначений для використання в сучасних двигунах, де потрібний високотехнологічний захист від замерзання, корозії та перегріву.

G13 – цей тип антифризу зазвичай фіолетового кольору і являє собою органічний антифриз з додаванням силікатів. Він поєднує в собі характеристики G12 та G12+.

Чому не можна змішувати антифриз різного кольору?

Хімічна взаємодія: Різні типи антифризів містять різноманітні хімічні сполуки. Їх змішування може призвести до утворення опадів, корозії та інших хімічних реакцій, які негативно позначаються на системі охолодження.

Погіршення характеристик: Змішування антифризів різних типів може знизити захисні властивості рідини, що призведе до замерзання або перегріву двигуна.

Пошкодження ущільнень та ущільнювальних матеріалів: Різні склади антифризів можуть негативно впливати на гумові та пластикові деталі системи охолодження.

Якщо настала крайня потреба
Експерти звертають увагу, що у разі нагальної потреби майже всі види антифризів можна тимчасово використовувати разом. Винятком є антифризи G11 та G12, які змішувати категорично не рекомендується. Також до системи охолодження можна додавати дистильовану воду, якщо під рукою немає відповідного типу рідини. Однак після таких маніпуляцій потрібно якнайшвидше повністю замінити всю охолоджувальну рідину, попередньо промивши систему охолодження.

Як перевірити сумісність антифризу

Якщо ви все ж таки зважилися змішати різні види антифризів, експерти пропонують перевірити їхню сумісність, попередньо змішавши в окремій ємності і залишивши на 15 хвилин. Якщо за цей час рідини вступили в бурхливу реакцію, використовувати їх разом в автомобілі категорично не можна.

Recent Posts

Hyundai готується презентувати свій найбільший електромобіль: фото

Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…

24.12.2025

Skoda Karoq показали у новому образі – натяк на спортивну версію RS

Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…

24.12.2025

Зимовий бензин: що це таке і чим він відрізняється від звичайного

Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…

24.12.2025

Ніколи так не робіть: що суворо заборонено водієві авто при зупинці поліцією

Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…

24.12.2025

Водіїв штрафують на 55 000 гривень за рукавички за кермом

Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…

24.12.2025

ТОП-5 надійних компактних автомобілів Honda, які служать роками

Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…

24.12.2025