Статті

Механік розповів водіям про причини падіння компресії в ДВЗ автомобіля

Компресія двигуна – це важливий параметр, який вказує на ефективність роботи його циліндрів. Падіння компресії може бути спричинене різними причинами, які механік виділяє для розуміння власників автомобілів.

Що таке компресія двигуна:
Компресія двигуна – це міра стиснення суміші палива і повітря в циліндрі перед займанням. Вона вимірюється в атмосферах і надає інформацію про стан поршневих кілець, клапанів, клапанів, прокладок та інших елементів, що впливають на герметичність і ефективність роботи двигуна.

Основні причини падіння компресії в ДВЗ:

Забруднений повітряний фільтр: Забруднений повітряний фільтр може призвести до поганої циркуляції повітря в двигуні, що може погіршити якість суміші палива і повітря.

Наявність задирок на поршнях і стінках циліндрів: Задирки на поршнях і стінках циліндрів утворюються через погане змащення і можуть створювати витоки компресії, що призводить до падіння продуктивності двигуна.

Прогорілі поршні: Прогорілі поршні втрачають свою герметичність, що призводить до витоків компресії через них.

Деформовані клапани через порваний ремінь ГРМ: Порваний ремінь ГРМ може призвести до деформації клапанів, що знижує їхню герметичність і погіршує компресію.

Неправильне встановлення розподільчого валу: Неправильне встановлення розподільчого валу може призвести до неповної закритості клапанів, що також знижує компресію.

Некоректна робота системи газорозподілу: Несправності в системі газорозподілу можуть спричинити проблеми з відкриттям і закриттям клапанів, що впливає на компресію.

Закоксовка або залягання поршневих кілець: Закоксовка або залягання поршневих кілець можуть призвести до витоків компресії через поршні.

Негерметичність прокладки блока циліндрів: Негерметичність прокладки блока циліндрів може спричинити витоки компресії між циліндрами.

Неправильне регулювання клапанів: Неправильне регулювання клапанів може призвести до їх неповної закритості, що також знижує компресію.

Знос циліндропоршневої групи: Знос циліндропоршневої групи з плином часу може спричинити витоки компресії та зниження продуктивності двигуна.

Власникам автомобілів важливо регулярно проводити технічне обслуговування і контролювати рівень компресії двигуна, щоб запобігти можливим проблемам і забезпечити його ефективну роботу.

Recent Posts

Шість міфів про кросовери та позашляховики, про які час забути

Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…

23.11.2024

Альтернатива Tesla: десять найкращих електромобілів просто зараз

Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…

23.11.2024

Чорна п’ятниця 2024: які найкращі подарунки для автолюбителів підібрати по акції

Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…

23.11.2024

Найнадійніші седани з наддувом: ТОП-10 моделей для купівлі у 2024 році

Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…

23.11.2024

Які звички водія «вбивають» роботизовану трансмісію в автомобілі

Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…

23.11.2024

Шість вживаних кросоверів класу люкс, які вигідніше купувати, ніж новий седан

Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…

23.11.2024