Статті

Механік розповів водіям про причини падіння компресії в ДВЗ автомобіля

Компресія двигуна – це важливий параметр, який вказує на ефективність роботи його циліндрів. Падіння компресії може бути спричинене різними причинами, які механік виділяє для розуміння власників автомобілів.

Що таке компресія двигуна:
Компресія двигуна – це міра стиснення суміші палива і повітря в циліндрі перед займанням. Вона вимірюється в атмосферах і надає інформацію про стан поршневих кілець, клапанів, клапанів, прокладок та інших елементів, що впливають на герметичність і ефективність роботи двигуна.

Основні причини падіння компресії в ДВЗ:

Забруднений повітряний фільтр: Забруднений повітряний фільтр може призвести до поганої циркуляції повітря в двигуні, що може погіршити якість суміші палива і повітря.

Наявність задирок на поршнях і стінках циліндрів: Задирки на поршнях і стінках циліндрів утворюються через погане змащення і можуть створювати витоки компресії, що призводить до падіння продуктивності двигуна.

Прогорілі поршні: Прогорілі поршні втрачають свою герметичність, що призводить до витоків компресії через них.

Деформовані клапани через порваний ремінь ГРМ: Порваний ремінь ГРМ може призвести до деформації клапанів, що знижує їхню герметичність і погіршує компресію.

Неправильне встановлення розподільчого валу: Неправильне встановлення розподільчого валу може призвести до неповної закритості клапанів, що також знижує компресію.

Некоректна робота системи газорозподілу: Несправності в системі газорозподілу можуть спричинити проблеми з відкриттям і закриттям клапанів, що впливає на компресію.

Закоксовка або залягання поршневих кілець: Закоксовка або залягання поршневих кілець можуть призвести до витоків компресії через поршні.

Негерметичність прокладки блока циліндрів: Негерметичність прокладки блока циліндрів може спричинити витоки компресії між циліндрами.

Неправильне регулювання клапанів: Неправильне регулювання клапанів може призвести до їх неповної закритості, що також знижує компресію.

Знос циліндропоршневої групи: Знос циліндропоршневої групи з плином часу може спричинити витоки компресії та зниження продуктивності двигуна.

Власникам автомобілів важливо регулярно проводити технічне обслуговування і контролювати рівень компресії двигуна, щоб запобігти можливим проблемам і забезпечити його ефективну роботу.

Recent Posts

Hyundai готується презентувати свій найбільший електромобіль: фото

Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…

24.12.2025

Skoda Karoq показали у новому образі – натяк на спортивну версію RS

Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…

24.12.2025

Зимовий бензин: що це таке і чим він відрізняється від звичайного

Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…

24.12.2025

Ніколи так не робіть: що суворо заборонено водієві авто при зупинці поліцією

Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…

24.12.2025

Водіїв штрафують на 55 000 гривень за рукавички за кермом

Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…

24.12.2025

ТОП-5 надійних компактних автомобілів Honda, які служать роками

Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…

24.12.2025