Водії, зазвичай, прагнуть економити пальне, коли прогрівають двигун взимку або стоять в заторах, частіше обмежуючи його роботу на холостих обертах.
Портал avtomir провів практичний експеримент на автомобілях Kia Rio з двигуном G4FC (Євро-5) та Nissan X-Trail з двигуном QR25 DE (Євро-4), встановивши, скільки пального фактично вживає двигун “на холостих” обертах.
При температурі мінус 15°C витрата бензину для двигуна з екологічним класом Євро-4 спочатку становила 2,5 літра на годину під час прогріву. Коли охолоджена рідина нагрілася до 40 градусів, витрата трохи зменшилася і становила трохи більше 1 літра на годину.
Двигун Євро-5 спалював до 4 літрів на годину на початку прогріву для швидкого нагрівання каталізатора, але потім витрати стали приблизно такими ж, як і у його “колеги”.
Загалом, за час прогріву двигуни витратили приблизно 0,6 літра пального.
У режимі холостого ходу припаркований автомобіль з працюючим двигуном автівок вживав близько однакову кількість пального – від 0,8 до 0,9 літра на годину.
Витрата пального у двигунів з великим об’ємом при прогріві та на холостому ходу буде вищою, але у найсучасніших турбомоторів миттєва витрата пального буде трохи меншою. Проте їм знадобиться більше часу, щоб нагрітися до мінімальної робочої температури (до 40°C). Після такого періоду рекомендується виїхати на швидкісну трасу та “прогнати” двигун на підвищених обертах, щоб зпалити нагар і відкладення, які утворилися під час простою.
В Україні кросовери поступово стають найпопулярнішим видом авто. Ці автівки цінують за цілу низку переваг,…
У кожної машини є свій ресурс. Він може бути більшим або меншим, але в кінцевому…
В Україні водії розглядають догляд за автомобілем як власну прерогативу. Водночас є місця, де за…
Одне з найсуворіших покарань за порушення за порушення Правил дорожнього руху (ПДР) встановлено в Україні…
Автомобілістам після певного віку можуть заборонити сідати за кермо в країнах ЄС. Причому, ключовим параметром…
Кожен водій в Україні розуміє, що водійські права і техпаспорт на машину - перше, що…