Згідно з новим опитуванням, майже 76% покупців автомобілів висловлюють сумніви у чесності дилерів у ціноутворенні, при цьому третина з них стикається з тиском на покупку додаткових послуг або прихованими комісіями.
Дослідження, проведене компанією KPA, що спеціалізується на допомозі підприємствам у виконанні нових норм і законів, показало, що більшість клієнтів не мають довіри до дилерів. Однак більшість з них уникають тіньових схем.
Розглянемо сприйняття дилерських центрів:
– 86% виражають стурбованість щодо прихованих комісій при придбанні або лізингу автомобіля;
– 76% не переконані у тому, що дилери говорять правду про ціни;
– 84% вважають, що ціноутворення не є достатньо прозорим;
– 34% відчувають тиск на придбання додаткових компонентів;
– 30% виявили приховані комісії після узгодження ціни;
– 28% стикалися зі спробами обману від продавця;
– 29% відмовилися від угоди з дилером через відчуття нечесного ціноутворення.
Ці дані вказують на серйозні проблеми у відносинах з довірою до дилерських центрів. Генеральний директор KPA Кріс Фаннінг зауважив, що дилери повинні активно працювати над покращенням культури та прозорості, щоб підвищити рівень довіри серед покупців автомобілів.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…