Згідно з новим опитуванням, майже 76% покупців автомобілів висловлюють сумніви у чесності дилерів у ціноутворенні, при цьому третина з них стикається з тиском на покупку додаткових послуг або прихованими комісіями.
Дослідження, проведене компанією KPA, що спеціалізується на допомозі підприємствам у виконанні нових норм і законів, показало, що більшість клієнтів не мають довіри до дилерів. Однак більшість з них уникають тіньових схем.
Розглянемо сприйняття дилерських центрів:
– 86% виражають стурбованість щодо прихованих комісій при придбанні або лізингу автомобіля;
– 76% не переконані у тому, що дилери говорять правду про ціни;
– 84% вважають, що ціноутворення не є достатньо прозорим;
– 34% відчувають тиск на придбання додаткових компонентів;
– 30% виявили приховані комісії після узгодження ціни;
– 28% стикалися зі спробами обману від продавця;
– 29% відмовилися від угоди з дилером через відчуття нечесного ціноутворення.
Ці дані вказують на серйозні проблеми у відносинах з довірою до дилерських центрів. Генеральний директор KPA Кріс Фаннінг зауважив, що дилери повинні активно працювати над покращенням культури та прозорості, щоб підвищити рівень довіри серед покупців автомобілів.
Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…