Статті

10 найпроблемніших дизельних двигунів: краще їх не купувати

Експлуатація сучасних дизельних двигунів може стикатися з рядом проблем, і в цьому списку Аvtomir.ua пропонує ознайомитися з автомобілями, які відзначилися як ненадійні та витратні в обслуговуванні.

Десять моделей зазначено нижче.

VW Group (1999-2010 рр.)

Дизельний трьохциліндровий двигун 1.4 TDI вражає своєю економічністю та малою витратою пального, але після перетину позначки в 130-150 тисяч кілометрів його надійність раптово падає через проблеми з нижньою частиною двигуна.

Toyota (2005-2015 рр.)

Двигун D-4D об’ємом 2 літри з системою упорскування Common Rail, який має чавунний блок, також має проблеми з надійністю, особливо після пробігу в 150-180 тисяч кілометрів, коли може відбутися деформація циліндрів.

PSA Group (з 2013 р.)

Модель BlueHDi об’ємом 2 літри від французької групи PSA, яка включає Peugeot, Citroën та Opel, виявилася дуже чутливою до якості використовуваної рідини, що призвело до дорогих ремонтів.

Ford та PSA Group (2011-2015 рр.)

Спільний проект Ford та PSA Group – дизельний двигун e-HDi об’ємом 1,6 літра з системою Start-Stop, призначений для економії пального, але на ранніх моделях можна було спостерігати серйозні проблеми з колінчастим валом та іншими деталями.

Renault-Nissan (з 2001р.)

Двигун dCi об’ємом 1,6 літра від Renault виявився економічним та порівняно надійним, але мав проблеми з упорскуванням палива, що може призвести до серйозних поломок.

Opel (2004-2015 рр.)

Двигун CDTi об’ємом 2 літри від Opel мав проблеми з упорскуванням палива, турбокомпресором та системою EGR, а також виявив тріщини у поршнях.

Mazda (з 2012 р.)

Дизельний двигун Skyactiv-D об’ємом 2 літри від Mazda, хоча був спроектований для зменшення викидів і економії пального, також мав проблеми з системами упорскування палива та рециркуляції відпрацьованих газів.

Honda (2009-2015 рр.)

Двигун i-DTEC об’ємом 2,2 літра від Honda був економічним і сучасним, але також мав проблеми з системою упорскування палива та турбокомпресором.

BMW (1998-2015 рр.)

Дизельний двигун 2.0 M57 від BMW був потужним та ефективним, але мав проблеми з вихровими заслінками.

Audi (2007-2015 рр.)

Дизельний двигун від Audi виявився інноваційним, але мав проблеми з системою упорскування палива та іншими деталями.

Крім вказаних моделей, є інші, які також можуть мати проблеми, тому ретельне дослідження історії обслуговування і уважне спостереження за ознаками несправностей є важливими для тих, хто планує купівлю дизельного автомобіля.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025