Після заміни мастила у двигуні може виникнути неприємний стук. Фахівці визначили п’ять основних причин такого явища.
• Перша причина полягає в тому, що в двигуні може бути надто мало або надто багато мастила. Це може призвести до нештатних шумів у роботі двигуна.
• Друга причина – забруднений фільтр масляного насоса, що може обмежити потік мастила, знизити тиск і викликати стук.
• Третя причина – стук може виникнути внаслідок того, що мотору та фільтрам потрібен час для досягнення належного рівня змащення, хоча це зазвичай триває лише декілька хвилин.
• Четверта причина – можливий дефектний масляний насос у автомобілі.
• П’ята причина – використання низькоякісного мастила та фільтра.
Фахівці пояснюють, що при втраті мастила з двигуна відбувається значне тертя механізмів всередині, що призводить до зносу силового агрегату.
Автомобіль може досягти серйозних проблем після приблизно 70-100 км їзди. У найкращому випадку це може статися через 200 км, після чого може відбутися перегрів силового агрегату та його затримка.
Регулярна перевірка та заміна моторного масла завжди є важливою. Воно є життєво важливим для двигуна, забезпечуючи змащення всіх рухомих частин, які працюють разом для забезпечення потужності.
Як замало, так і забагато мастила може бути небезпечним для роботи двигуна.
Дізнайтеся, як розшифрувати автомобільні номери в Україні. Отримайте інформацію про регіони, літери та цифри на…
Дізнайтеся, чому посвідчення водія не відображається в Дії та як його оновити для доступу онлайн.…
У Львівській, Волинській та Рівненській областях викрили масштабну схему сірого імпорту авто, що завдала значних…
Volkswagen планує перетворити Polo на бюджетний електромобіль, скасувавши попередні назви моделей. Новинки представлять у 2026-2027…
Дізнайтеся, чому швидкий знос шин може бути проблемою для водіїв: тиск, стан підвіски, гальма та…
В Україні помітили тюнінгований McLaren 720S на 1100 сил. Суперкар став ще швидшим із новим…