Після заміни мастила у двигуні може виникнути неприємний стук. Фахівці визначили п’ять основних причин такого явища.
• Перша причина полягає в тому, що в двигуні може бути надто мало або надто багато мастила. Це може призвести до нештатних шумів у роботі двигуна.
• Друга причина – забруднений фільтр масляного насоса, що може обмежити потік мастила, знизити тиск і викликати стук.
• Третя причина – стук може виникнути внаслідок того, що мотору та фільтрам потрібен час для досягнення належного рівня змащення, хоча це зазвичай триває лише декілька хвилин.
• Четверта причина – можливий дефектний масляний насос у автомобілі.
• П’ята причина – використання низькоякісного мастила та фільтра.
Фахівці пояснюють, що при втраті мастила з двигуна відбувається значне тертя механізмів всередині, що призводить до зносу силового агрегату.
Автомобіль може досягти серйозних проблем після приблизно 70-100 км їзди. У найкращому випадку це може статися через 200 км, після чого може відбутися перегрів силового агрегату та його затримка.
Регулярна перевірка та заміна моторного масла завжди є важливою. Воно є життєво важливим для двигуна, забезпечуючи змащення всіх рухомих частин, які працюють разом для забезпечення потужності.
Як замало, так і забагато мастила може бути небезпечним для роботи двигуна.
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…
У сервісному центрі МВС зафіксували вкрай незвичний випадок — на перевірку потрапило фальшиве водійське посвідчення,…