Після заміни мастила у двигуні може виникнути неприємний стук. Фахівці визначили п’ять основних причин такого явища.
• Перша причина полягає в тому, що в двигуні може бути надто мало або надто багато мастила. Це може призвести до нештатних шумів у роботі двигуна.
• Друга причина – забруднений фільтр масляного насоса, що може обмежити потік мастила, знизити тиск і викликати стук.
• Третя причина – стук може виникнути внаслідок того, що мотору та фільтрам потрібен час для досягнення належного рівня змащення, хоча це зазвичай триває лише декілька хвилин.
• Четверта причина – можливий дефектний масляний насос у автомобілі.
• П’ята причина – використання низькоякісного мастила та фільтра.
Фахівці пояснюють, що при втраті мастила з двигуна відбувається значне тертя механізмів всередині, що призводить до зносу силового агрегату.
Автомобіль може досягти серйозних проблем після приблизно 70-100 км їзди. У найкращому випадку це може статися через 200 км, після чого може відбутися перегрів силового агрегату та його затримка.
Регулярна перевірка та заміна моторного масла завжди є важливою. Воно є життєво важливим для двигуна, забезпечуючи змащення всіх рухомих частин, які працюють разом для забезпечення потужності.
Як замало, так і забагато мастила може бути небезпечним для роботи двигуна.
Іноді власники сучасних автомобілів стикаються з активацією індикатора "Check Engine" на приладовій панелі і просто…
Мало хто з водіїв в Україні буде радий, якщо його зупинить поліція. Навіть якщо спілкування…
Зростання цін на автомобільне пальне змушує українських водіїв шукати нові способи економії. Одним із них…
Уряд України розглядає пропозицію щодо обов'язкового взяття на облік усіх транспортних засобів, що належать бізнесам,…
Українські водії можуть бути оштрафовані за безліч різних порушень, включно з тими, які на перший…
Заміна моторної оливи є критично важливою процедурою для підтримки здоров'я двигуна. Автовиробники рекомендують міняти оливу…